• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • Sandravanilj
    Anna Hbg skrev 2015-05-07 06:28:44 följande:

Ganska säker på att jag fått missfall igen :,(

Har tid på kk 10.15 för att bekräfta det

åååh nej!!!!

Håller tummarna för att bönan håller sig kvar!!!
  • Nilla6

Jag har under ett par dar känt min pyttebebis???? är idag i vecka 10+6 så det är tidigt men jag känner skillnaden på bebis och tarmar då mina tarmar ligger högt upp, jag känner bebbe när jag sitter och böjer mej fram, då känns det trångt och då börjat små buffar, jätte härligt.

Håller tummarna för dej idag Anna.

• Anna Hbg

Helt otroligt!!!

Bebisen lever och mår bra :D

Såg ett stort hematom som blödningen kommit från men annars såg allt bra ut *peppar peppar*

• MelinaG
    Anna Hbg skrev 2015-05-07 11:47:17 följande:

Helt otroligt!!!

Såg ett stort hematom som blödningen kommit från men annars såg allt bra ut *peppar peppar*

Åh vad härligt att höra!!!
  • Nilla6

Helt otroligt!!!

Gud va skönt anna, borde kanske bli sjukskriven pga blödningsrisk.
  • Nilla6

Helt otroligt!!!

• Anna Hbg
    Nilla6 skrev 2015-05-07 12:28:18 följande:

Dr sa tt jag skulle ta det lite lugnt resten avveckan men sen kunde jag köra på i stort sett som vanligt.

Ska tex inte gå på tyngsta gympassen eller ge mig ut och springa tex men vanliga vardagsaktiviterter och lugn träning gick bra.
  • Nilla6
    Anna Hbg skrev 2015-05-07 12:43:57 följande:

Dr sa tt jag skulle ta det lite lugnt resten avveckan men sen kunde jag köra på i stort sett som vanligt.

Ska tex inte gå på tyngsta gympassen eller ge mig ut och springa tex men vanliga vardagsaktiviterter och lugn träning gick bra.

Okej tänkte mer på att du blödit till och från så länge, men du får ta det lugnt så mycke du kan.
  • FriidaB

[quote=75266029][quote-nick]Anna Hbg skrev 2015-05-07 11:47:17 följande:[/quote-nick]Helt otroligt!!!

Såg ett stort hematom som blödningen kommit från men annars såg allt bra ut *peppar peppar*[/quote

Whaat? Grattis.. Vilken mirakelbebis!! :) Hade du gjort någon koll innan och sett hjärslag eller något? Kram och ta hand om dig nu :)

• Anna Hbg
    Nilla6 skrev 2015-05-07 13:23:33 följande:

Okej tänkte mer på att du blödit till och från så länge, men du får ta det lugnt så mycke du kan.

Ja, men han sa bara att vissa graviditeter var sådana.

Äter redan järntabletter så det ska jag fortsätta med det var ingen åverkan på livmodertappen osv

Whaat? Grattis.. Vilken mirakelbebis!! :) Hade du gjort någon koll innan och sett hjärslag eller något? Kram och ta hand om dig nu :)

[/quote]

Eller hur! Är fortfarande i chok! Var 100 på att det inte fanns något där inne längre iom klumpen jag fick ut.

Jag har haft flera blödningar under graviditeten, men ingen såhär massiv, så var inne på kk i v.7 nånting för blödning senast och såg då ett pickande hjärta sen var vi på kub för en vecka sen och då såg det bra ut.

Så mycket den hör krabaten redan utsatt sina föräldrar för så kan man undra var det ska sluta :O
Svar på tråden Novemberbebisar 2015