• KillBill

Har du förtroende för regeringen?

oOOo oOOo skrev 2019-04-10 11:22:49 följande:

You tell me :)Jag återkommer om tre år och godkänner hans eventuella avsättande på en direkt fråga.

Varför behöver du tre år på dig att ta ställning till vad du anser om att KDs Lars Adaktusson varit huvudtalare inför personer som anser att homosexualitet är en sjukdom, som anser att Spanien fungerade bra under fascistiskt styre och som anser att den judiska affärsmannen George Soros är huvudfienden?

Påverkas ditt svar på denna fråga av andra personers ställningstagande i tidigare skandaler (inte för att jag förstår vad du insinuerar). Har du ingen egen uppfattning?

Adaktussons hatmöte avslöjar KD

https://www.aftonbladet.se/a/BRx80Q
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • RebeckaZ70
    KillBill skrev 2019-04-10 07:01:05 följande:
    För tydlighetens skull så pratar jag om Lars Adaktusson i Kristdemokraterna, KD. Inte ska väl han förskonas från kritik efter samröre med faschister och antisemiter eller?
    "Att jag håller ett anförande om religionsfrihet innebär inte att jag håller med alla som medverkar eller arrangerar, säger Lars Adaktusson till ETC."

Var det något mer?
    I want to step into the water, And get totally wet, I'm a Romeo's daughter I'm in it up to my neck
  • KillBill
    RebeckaZ70 skrev 2019-04-10 19:11:37 följande:

"Att jag håller ett anförande om religionsfrihet innebär inte att jag håller med alla som medverkar eller arrangerar, säger Lars Adaktusson till ETC."

Var det något mer?

Tidigare har det räckt att politiker befunnit sig under samma tak som fascister för krav om avgång men du bryr dig alltså inte om att krisdemokraten Lars Adaktusson deltar i sammankomst med fascister, abortmotstådare och homofober?
  • K Markatta
    KillBill skrev 2019-04-10 19:59:40 följande:
    Tidigare har det räckt att politiker befunnit sig under samma tak som fascister för krav om avgång...
    Krav som du stödde? Eller hur var det?
  • KillBill
    K Markatta skrev 2019-04-10 20:18:25 följande:

Krav som du stödde? Eller hur var det?

Ja jag har redan svarat på den frågan. Hur ser du på att krisdemokraten Lars Adaktusson deltar i sammankomst med fascister, abortmotstådare och homofober? Tycker du att sådant är ok?
  • KillBill
    KillBill skrev 2019-04-10 20:25:15 följande:

Ja jag har redan svarat på den frågan. Hur ser du på att krisdemokraten Lars Adaktusson deltar i sammankomst med fascister, abortmotstådare och homofober? Tycker du att sådant är ok?

Kristdemokraten..
  • vad är det som gaggar
    Tycker du att det är lika fel att andra politiker deltar i samma sammankomster som kommunister?

Du har noll trovärdighet.
  • K Markatta
    Bra att du var positiv till att Mehmet Kaplan (MP) sparkades all världens väg ur regeringen Löfven. Du kanske rentav kan vara lite självkritisk å din partiledares vägnar och erkänna att det var att stort misstag att han över huvud taget togs in i regeringen?

Vilka fascister är det du syftar på när du whataboutar om Adaktusson?
  • KillBill
    K Markatta skrev 2019-04-10 20:31:46 följande:
    Bra att du var positiv till att Mehmet Kaplan (MP) sparkades all världens väg ur regeringen Löfven. Du kanske rentav kan vara lite självkritisk å din partiledares vägnar och erkänna att det var att stort misstag att han över huvud taget togs in i regeringen?

Vilka fascister är det du syftar på när du whataboutar om Adaktusson?
    Ja det var ett stort misstag. Det är också ett stort misstag att höga förrädare för kristdemokraterna frotterar sig med fascister homofober och abortmotståndare som utmålar juden George Soros som det största problemet.

Jaime Mayor Oreja beskriver tiden i Spaniens under fascisten general Franco som "en utomordentligt fredlig period". Du kan ju fundera var man har sin politiska hemvist när man beskriver ett fascistiskt diktatorstyre på det sättet.

• Rataxes
    RebeckaZ70 skrev 2019-04-10 19:11:37 följande:

Var det något mer?

Såssen tål inte att KD har medvind och att folk tenderar att gå högerut. Det gäller både Bill, aftonslaskens ledarskribent och sagotidningen ETC.
    Har oerhört lite respekt för låtsasborgerliga som gömmer sig under kjolarna hos såssar, miljötomtar och kåmmunister.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?