Har du förtroende för regeringen?

Hen har ju heller inte explicit förklarat att man ska rösta på SD, bara att man inte kan rösta på de partier som samarbetat med C eller S.
Hen kanske lobbar för Feministiskt initiativ.
Jag har som sagt inte särskilt mycket till övers för SD och deras politik generellt, men att som judinna känna skräck inför ett parti som har flera ledande företrädare med judisk bakgrund, nä, det gör jag inte. Oavsett vad vänstervurmaraktivister försöker skrämmas med.
Kan bara tala för egen erfarenhet, 80 tal och första halvan av 90-tal upplevde jag att antisemitism kom från (in)hemska högerextremister med rakat huvud och liknande. Senare har det förskjutits mot just de fraktioner du beskriver. Har upplevt ren och skärt judehat från vissa individer, och då har de inte ens haft rötterna i mellanöstern.
Ja hitlerkortet kan man alltid försöka skrämmas med. Det kanske funkar för riktigt små barn...
*det sociala
Läser du inte inläggen du kommenterar? Jag skrev att den judiska befolkningen minskat från 2000 till ca 500.
Du har förmågan att söka på internet, gör det istället för att fråga om självklarheter.
Nähä? Du menar alltså att ditt parti helt och fullt saknar skuld trots att du fått mycket fakta som visar på motsatsen. Snacka om att vara ideologiskt förblindad.