Har du förtroende för regeringen?
KDs Ebba Busch Thor får svar på tal..
www.unt.se/5278665
KDs Ebba Busch Thor får svar på tal..
www.unt.se/5278665
Så det finns olika syn på saken? En del håller med dig och andra håller med ordföranden.
Så hur är det då? Vad stämmer om man tittar på mer än enskilda personers upplevelser?
Det verkar som att SD talar osanning i alla fall.
Du kommer med grova anklagelser mot en ledarskribent på liberala Upsala Nya Tidning. Kan du utveckla varför du kritiserar Marias pressheder? Sedan undrar jag vad du menar med stycket "försörjs av sin faktiska publik" menar du att Maria Ripenberg försörjning inte är beroende av att tidningen har läsare eller vart vill du komma? Lista också gärna några Youtubers med högre pressheder!
Jag vet inte vem som har försökt att släta över J stämplarna i passen. Är det KD som slätat över det hela genom att sätta sig i regeringsställning med Centerpartiet (som var med och beslutade om stämplarna) eller vart vill du komma?
Sedan undrar jag hur du ser på det faktum att Högerpartiet (som bytt namn till Moderaterna) var en av initiativtagarna till det rasbiologiska institutet. Jag undrar också hur du ser på att Högerpartiet röstade emot kvinnlig rösträtt och det faktum att Moderaterna var motståndare till den svenska antiapartheidpolitiken (som efteråt har visat sig ha bytt enormt mycket för att de svarta i Sydafrika fick sin frihet). Tycker du att det är ok att rösta på moderaterna trots deras smutsiga förflutna?
Det VERKAR..... Padi, som att SD talar osanning. Det "generella" som du har hittat är påståenden gjorde av två personer som är väldigt angelägna om att framställa Malmö i bästa dager.
Två, personer Padi.
Varför i HELVETE är det bara dina "källor" som räknas och inte Rebecka samt stor del av hennes familj....?!
Rebecka har iaf bott på platsen (under TJUGOFEM års tid) det handlar om och borde ha förstahandsinformationen om hur det faktiskt FUNGERAR i Malmö och Helsingborg.
Är folk (två personer) som de fakto har viss nytta av att frisera sanningen en gnutta dina bästa källor...!
Jag såg nämligen inga som helst FAKTA på kommunalrådets påstående. Eller ordföranden för Judiska församlingen påståenden heller för den delen...
Ha en fortsatt skön helg, Padi. På riktigt.
Du kommer med grova anklagelser mot en ledarskribent på liberala Upsala Nya Tidning. Kan du utveckla varför du kritiserar Marias pressheder? Sedan undrar jag vad du menar med stycket "försörjs av sin faktiska publik" menar du att Maria Ripenberg försörjning inte är beroende av att tidningen har läsare eller vart vill du komma? Lista också gärna några Youtubers med högre pressheder!
Ursäkta men nu tycker jag att du svamlar. Maria Ripenberg är ledarskribent. Hon skriver ledare viket är något annat än att bedriva undersökande journalistik. Du hävdar att tidningen får presstöd. Vad jag kan se så får denna tidning inte detta år 2019 och tidningen driver också linjen att presstödet borde avskaffas.
På vilket sätt bryter Maria mot pressheder när hon skriver sina liberalt inriktade ledare och vidhåller du att Uppsala Nya Tidning idag får presstöd?
Du lyfter alltså fram Navid Modiri som exempel på någon med pressheder?
Navid Modiri som på förintelsens minnesdag publicerade en intervju med den profilerade högerextremisten och nazistkramaren Ingrid Carlqvist där Modiri anses ha förhållit sig alldeles för okritiskt och följsamt gentemot Ingrid Carlqvists påståenden som bl.a. gick ut på att mångkulturella samhället är en judisk komplott.
Här kan du läsa vad Jens Liljestrand anser om Navid Modiris intervjumetoder och hans daltande med extremister.
.