Jimmie Åkesson hos Skavlan
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
SD ska nog tacka Skavlan. Direkt efter programmet strömmade det in medlemsansökningar till partiet i hundratal!
www.facebook.com/SverigedemokraternaSodertorn
Det är ganska roligt faktiskt. Så fort SVT och media ska trakassera SD och Jimmie ökar bara partisympatierna. Att journalister aldrig lär sig. Hahaha!!!
Skavlan var riktigt otrevlig. Hade varit kul om Jimmy hade frågat en del om Skavlans hemlands invandringspolitik :) med tanke på att de är mycket mer restriktiva när det gäller invandring. Hade varit intressant. Jag hade absolut inte kunnat hålla mig om jag hade varit i Jimmys kläder.
För att det hade varit kul. Nää, inte stå tillsvars. Diskutera bara
SD ska nog tacka Skavlan. Direkt efter programmet strömmade det in medlemsansökningar till partiet i hundratal!
www.facebook.com/SverigedemokraternaSodertorn
Det är ganska roligt faktiskt. Så fort SVT och media ska trakassera SD och Jimmie ökar bara partisympatierna. Att journalister aldrig lär sig. Hahaha!!!
Skavlan var riktigt otrevlig. Hade varit kul om Jimmy hade frågat en del om Skavlans hemlands invandringspolitik :) med tanke på att de är mycket mer restriktiva när det gäller invandring. Hade varit intressant. Jag hade absolut inte kunnat hålla mig om jag hade varit i Jimmys kläder.
Du måste ha sett ett annat program än det jag såg.
Jimmie blev helt avklädd hos Skavlan. Obegripligt att han inte var bättre förberedd. Men vem är förvånad?
Svar till Kereza. Vilka vill SD "deportera" till hemlöshet och fattigdom? SD har aldrig talat om att kasta ut några invandrare mer än tungt kriminella, något även advokaten Elisabeth Massi Fritz även talar för och hon är kurd till ursprunget. Är hon månne också rasist? Hon vill gå steget längre och frånta dem svenskt medborgarskap.
SD har ett icke rumsrent förflutet men har städat upp rejält liksom flera andra partier, bl.a Centerpartiet som har sina rötter i de verkliga brunskjortorna och hette från början Bondeförbundet. 1921 motionerade Socialdemokraternas Hjalmar Branting om ett rasbiologiskt institut vilket fick bifall och genomfördes i Uppsala. Något som Hitler tyckte var en särdeles piffig idé och genomförde rasbiologi i Tyskland. Vänsterpartiet har sina rötter i kommunismen med Stalin i spetsen. Say no more...
Vi kan ha en liten frågesport:
1. Vilka tog 1938 initiativet till att stämpla ett rött ?J? i judarnas pass? Sverigedemokraterna eller Socialdemokraterna?
2. Vilka införde rasbiologiska institutet och lät sterilisera ca 63.000 ?mindervärdiga? människor? Sverigedemokraterna eller Socialdemokraterna?
3. Vilka stängde 1989 gränsen för alla flyktingar utom FN:s kvotflyktingar för att Sverige var fullt? Socialdemokraterna eller Sverigedemokraterna?
4. Vilka utvisade 1946 fler än 2000 flyktingar till dödsstraff eller koncentrationsläger i Sovjet. Sverigedemokraterna eller Socialdemokraterna?
5. Vem skrev detta i DN 1990 ?Sverige borde akta sig för att ta emot flyktingar från kulturer med så väsensfrämmande seder och bruk att de skulle ha svårt att anpassa sig i ett nordeuropeiskt land?
En Socialdemokrat eller en Sverigedemokrat?
6. Vilka skrev 1995 att ?invandrare från Europa har ett humankapital och ett etniskt kapital som ligger närmare svensk arbetsmarknad än utomeuropeiska invandrare??
Socialdemokrater eller Sverigedemokrater?
7. Vilken minister skrev detta under kriget ?Det torde icke vara något som helst tvivel om, att detta och liknande rykten i hög grad bidragit till att ett relativt stort antal mindervärdiga element sökt sig till Sverige. Dylika förespeglingar locka givetvis framför allt arbetsovilliga, arbetsodugliga och i övrigt mer eller mindre asociala stundom även kriminella element??
Sverigedemokratisk eller socialdemokratisk?
8. Vilket parti beskylls för att ha ett inte rumsrent förflutet?
Jimmie blev helt avklädd hos Skavlan. Obegripligt att han inte var bättre förberedd. Men vem är förvånad?