Jimmie Åkesson hos Skavlan
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
Du gillar listor va? Det går att göra lika långa listor med grymheter begångna i kristendomens namn så jag förstår inte riktigt vart du vill komma.
Det där med att SD utesluter alla rasister stämmer inte. Henrik Agerhäll utesluts exempelvis inte (mars 2015) trots att han gett uttryck för mycket grov rasism: www.svt.se/nyheter/regionalt/vasterbottensnytt/angerhall-utesluts-inte-ur-sd
Redan år 2012 var Agerhäll på tapeten efter det att han hade publicerat domar från Migrationsdomstolen med kommentarer som exempelvis "Iranskor flyr från ondskefull shejk-farfar". Datainspektionen tyckte att publiceringarna var kränkande och polisanmälde sajten.www.vk.se/623279/agerhalls-blogg-anmald
Du ska få ett boktips av mig med: www.adlibris.com/se/bok/sverigedemokraternas-svarta-bok-9789187777042
PS. Kristina Winbergs medarbetare är inte ens medlem i SD.
Skavlan smörar för andra gäster och låter dom prata klart men här låter han inte inte Jimmie svara utan avbryter precis hela tiden. Värsta intervjun av Skavlan. Han försökta vara tuff och hård men blev bara löjlig. Kommer aldrig mer se programmet.
Jag ville bara uppmärksamma dig som inte har sett programmet tidigare att det fanns andra som tyckte att det var bra men jisses du verkar uppenbarligen ha svårt för människor som tycker annorlunda..
Tja smaken är som baken: nyheter24.se/nyheter/politik/793422-nu-tokhyllas-skavlan-efter-intervjun-fick-jimmie-akesson-att-tappa-fasaden
"När argumenten tryter, smäda din fiende". Bevingade ord av Oscar Wilde om jag inte missminner mig. Jag har hela tiden förhållit mig saklig utan personangrepp. "Offerkoftor" är ett tecken på att du förlorat diskussionen och att dina argument tryter, KillBill.
"När argumenten tryter, smäda din fiende". Bevingade ord av Oscar Wilde om jag inte missminner mig. Jag har hela tiden förhållit mig saklig utan personangrepp. "Offerkoftor" är ett tecken på att du förlorat diskussionen och att dina argument tryter, KillBill.