Jimmie Åkesson hos Skavlan
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
Vi är alla människor och de flesta av oss inser att alla människor har lika värde och att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. Men några har tyvärr, ännu inte kommit till den insikten. Jimmie är en av de som har en lång bit kvar...
Tyckte det framkom tydligt genom hans kroppsspråk (ögon) att han själv hörde hur sina kommentarer klingade illa. Det roligaste var när han som kommentar sade till reklamfilmen: "Jag ser inga gräshoppor i den". Där har vi SD's politik, totalt inkompetent.
Jag gillar Skavlan och kommer fortsätta att titta på det. Gillar inte Åkessons politik och jag tyckte inte att Skavlan gick för långt.
Om du syftar på invandringen och att han anser att de inte har lika värden som oss i Sverige så tror du fel. Han vill nog rädda det som räddas kan av vårt land. Återigen, om alla länder i Europa tog emot lika många flyktingar som vi gör i Sverige skulle inte situationen och problemen se ut som de gör idag. Varför ska det bara handla om kvot i kommuner. Ska det inte handla om kvot i Europas länder??
Jag svarade (o)
Jag blev besviken på skavlan faktiskt. Tyckte att intervjun blev löjlig och alldaglig. Precis som alla andra intervjuer man någonsin sett med Åkesson. Skavlan brukar kunna bättre än så...
(Jag är inte SD-anhängare om det gör någon skillnad.)
Skavlan framstod i intervjuen med Jimmy som en total idiot som ännu inte fattat någonting av de orosmoln som hänger över Sveriges väl och ve.
Att ansätta Jimmie med en massa PK floskler av värsta slag i mening att svärta ner 13% av svenska folket som inte vill ha denna massinvandring tillika folkutbyte och Islamisering av vårt fosterland det är ett övertramp av sällan skådat slag. Dessutom inte snällt mot en människa som håller på att kravla sig tillbaka till livet. Du borde skämmas Skavlan som den PK idiot du nu har framställt dig, blev pressen för stor från PK-folket? Skäms!
Man kanske kan nämna vad som händer i Skavlans hemland.
Men hur är det med uttalanden ifrån andra partier som inte är så PK, jagas dom med citat i decennier?
Jag är glad att han är tillbaka. Det känns genast tryggare igen.
Skavlan framstod i intervjuen med Jimmy som en total idiot som ännu inte fattat någonting av de orosmoln som hänger över Sveriges väl och ve.
Att ansätta Jimmie med en massa PK floskler av värsta slag i mening att svärta ner 13% av svenska folket som inte vill ha denna massinvandring tillika folkutbyte och Islamisering av vårt fosterland det är ett övertramp av sällan skådat slag. Dessutom inte snällt mot en människa som håller på att kravla sig tillbaka till livet. Du borde skämmas Skavlan som den PK idiot du nu har framställt dig, blev pressen för stor från PK-folket? Skäms!