Jimmie Åkesson hos Skavlan
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
Om du syftar på invandringen och att han anser att de inte har lika värden som oss i Sverige så tror du fel. Han vill nog rädda det som räddas kan av vårt land. Återigen, om alla länder i Europa tog emot lika många flyktingar som vi gör i Sverige skulle inte situationen och problemen se ut som de gör idag. Varför ska det bara handla om kvot i kommuner. Ska det inte handla om kvot i Europas länder??
Det var sorgligt att se vilken spillra till människa Åkesson är även om man visste det tidigare. Jag undrade först hur SVT hade tänkt med att ge den tomten sändningstid efter hans spel-rehab. Nu gjorde man en clean strip och visade alla vilken veritabel irrfigur han är utan att behöva skita ner andra gäster med hans närvaro. Proffsigt av SVT, men desto sorgligare att det finns folk som faktiskt har röstat på SD.
Det var sorgligt att se vilken spillra till människa Åkesson är även om man visste det tidigare. Jag undrade först hur SVT hade tänkt med att ge den tomten sändningstid efter hans spel-rehab. Nu gjorde man en clean strip och visade alla vilken veritabel irrfigur han är utan att behöva skita ner andra gäster med hans närvaro. Proffsigt av SVT, men desto sorgligare att det finns folk som faktiskt har röstat på SD.
Skavlan var riktigt otrevlig. Hade varit kul om Jimmy hade frågat en del om Skavlans hemlands invandringspolitik :) med tanke på att de är mycket mer restriktiva när det gäller invandring. Hade varit intressant. Jag hade absolut inte kunnat hålla mig om jag hade varit i Jimmys kläder.