Kikar in lite snabbt mitt i amningen.
Har inte kunnat läsa allt men vilka fina magar ni har! Tänk att tiden går så snabbt! Så härligt att vi följer varandra från plus till bebis, så underbart!
Hoppas ni mår bra allesammans och att bebisarna mår bra.
Härligt att operationengick så lyckat också! Vilken lättnad!
Lite uppdatering från oss:
Alicia blir imorgon redan 8 veckor gammal! Helt ofattbart vad tiden går snabbt! Hon växer på bra och följer sin kurva fint. Förra måndagen så vägde hon 4440g och var 56 lång. Godkänd av läkaren som gjorde lite tester och fått sitt första vaccin mot rotavirus.
Hon är mer och mer vaken nu, sprattlar omkring och tittar länge på saker. Hon har även börjat le mot oss och gagga lite vilket är helt underbart, en glad liten tjej! Vardagen flyter på med allt vad det innebär. Jag mår bra också efter kejsarsnittet, märker knappt av någon smärta längre ( förutom förra helgen på skansen när jag kanske gick i för mycket backar, då sa kroppen ifrån med lite smärta men det gick bra ändå,fick varva ner tempot lite bara) dock så har de nog inte sytt på insidan på ett ställe för när jag tog bort omläggningen så var det som en liten plupp längst ut på ena sidan, den har velat läka och fått skorpa och allt men dock så har skorpan nötts bort av antingen byxor eller täcke på natten. Har till och med undvikit trosor för att inte de ska sitta åt där. Nu har jag iallafall satt en ny omläggning just där det öppna är och jag ska låta det sitta ett tag innan jag tar bort det annars får jag väl kontakta vc.
Men annars är det sååå bra med oss. Jag njuter verkligen utav detta. Tänk vilken otrolig tur man har haft.
Jag har även blivit bröstmjölksdonator nu till bebbarna på neo.
Är inne på femte dagen nu, visst är det lite tidskrävande men det är en sån otrolig ära att få vara just bröstmjölksdonator. Utan donation hade jag inte haft min lilla Alicia.
Stor kram på er