• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Ett samtalsrum för oss som äntligen plussat genom olika donationsprogram i Europa o Sverige. Riskgraviditet i en del av landets landsting. Hur bemöts vi? Vi stöttar varandra att ta ansvar för vår hälsa. 
    Många av oss är både 40+ och 45+, där ålder är en riskfaktor. Och hur puffar vi vår självkänsla kring vårt val att skaffa barn och hanterar omgivningens reaktioner. 
    Här finns utrymme att ventilera oro och tankar kring graviditeten, blödningar, immun, blodtryck, mediciner, relationer , och allt mellan himmel o jord.

När vi inte har någon annan att prata med som finns detta rum att sitta i en stund och dela eller bara vara. 

Vi gjorde det! Här är tråden där resan fortsätter mot målet...Baby

• Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
  • swede

Supertjejen och Milla2016 det gör ont i hela min kropp när jag läser era inlägg :( Helt tom för ord. Så ledsen att höra. Skickar er båda de största kramarna. Tänker på er.

• Frk Röd

Beklagar verkligen milla2016 och supertjejen. Så fruktansvärt tråkigt för er. Hoppas att det ska gå bra för er vid nästa försök.

• Missne

Milla och supertjejen: Många styrkekramar till er. Blir så ledsen att läsa att det avstannat för er. Har ni kollat upp ert immunförsvar om de är det som är boven?

• zaq1234

Blir så ledsen när jag läser om er milla o super tjejen....många styrke kramar till er!

• weeme

Men, nu får jag en tår i ögat för er båda! Styrkekram Milla2016 och supertjejen.

• MillaQ2

Sänder också tankar till er och hoppas att ni kan samla kraft att försöka igen. Och att ni får utrett vad hindret kan vara, det finns ju så många faktorer att undersöka. Förstår att det är tungt nu men det är inte kört, hoppas ni kan behålla hoppet. Nästa gång ska det lyckas! Många kramar!

• Milla2016

Tack underbara ni!

Hur kollar man immunförsvaret? Jag har ätit Prednisolon o Trombyl de två gånger jag lyckats bli gravid. En ganska låg dos Prednisolon (10 mg).

• Frk Röd

Här kommer lite info från mig, är nu i vecka 25 (24+1)
    Mätte magen för första gången hos BM igår, SF 22 cm (1 cm under normalkurvan). Blodsocker och blodvärde okej, men mitt blodtryck är fortsatt lågt, nu 85/60, men bättre det än högt. Har haft hjärtklappning av och till senaste veckan, normalt vid graviditet sa BM men det fick inte bli ihållande för då behövdes det göras EKG.

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus