Milla2016 skrev 2015-10-05 17:41:54 följande:
Frazze - vi har också en resa inplanerad i december, ska vara borta i tre veckor. Men om vi bestämmer oss för ett nytt försök så avbokar vi resan.
Håller alla tummar hårt att det är en ofarlig värk och blödning! När har du VUL?
redan47 - jag är redo mentalt för ett nytt försök redan nu. Självklart sörjer jag missfallet men det är inget jämfört med den sorg jag har för mitt fullgångna förlorade barn och det som får mig att stå upp på morgonen är kampen för ett syskon <3
Åh fy Milla! Jag beklagar verkligen! Får man fråga vad som hände? Man tror att man ska vara säker i den svenska sjukvården, men man är långt ifrån det. De försökte ta livet av min man förra året. Han skulle göra en titthålsoperation i knät och sätter narkosen i en artär istället för en ven! Fantastiskt va!?
Jag hoppas verkligen att det tar sig direkt nu när du försöker! Vi har båda förlorat, även om jag bara kom till v24, så vi är värda det här!
Vi ska hälsa på svärföräldrarna därför åker vi bort! De är båda väldigt sjuka så vi kan inte avboka resan. Som tur är har vi båda dubbelt medborgarskap så jag har rätt till sjukvård där med om något skulle hända. Om jag vore du så skulle jag nog faktiskt vänta med nästa försök och åka iväg på resan först! Sol värme och massor med d-vitamin är bra för dig. Vila och avslappning är perfekt! Min läkare sa till mig att det är lättast att bli gravid efter sommaren efter massa sol och avslappning. Men i slutet är det ändå ditt beslut! Vad du än beslutar så önskar jag dig all lycka! Kram