Frazze, så fantastiskt härligt :) Ta hand om dig!
Ego: helgerna har medfört mkt bry för oss. Inte kunnat ta fbc sedan före julhelgen så ingen aning om immunförsvarets status sedan strax före julhelgen, och precis före julhelgen mobiliserade det sig och pekade mot attack. Och då ska man vara, ledig, glad och social. NOT! Blev ett akutdropp dan före jul. Tre timmars resa iväg, trött så jag var helt borta, men fick mitt dropp! Sedan struntade vi i julen, åt lite julmat senare under julen. Varit extremr orolig för vad som kan ha pågått i kroppen medan Sverige är nedstängt. Men, har lyckats ta ett IL-dropp i mellandgr också och får hoppas att det hjälpt. Tar nu ett dropp i veckan, oavsett, fram till Sverige öppnar igen. Hoppas så att pyret överlevt långhelgerna ...
Jagade mvc för att skriva in mig och har äntligen fått tid i veckan, fördröjt av långhelgerna .... Är ju redan i vecka 11 nu. Lät inte hundra som att jag skulle kunna få en remiss till spec.mödravården på sjukhuset, krävs remiss för att komma dit. Så nu ska jag räkna upp precis alla faktorer och problem som jag kan komma upp med för att få remiss. Något annat finns inte på kartan. Börjar också bli skittrött på svenska vården. Men, sätter nu ihop en mapp om immunsupport som jag kan sätta i handen på bm o läkare. De får helt enkelt lära sig mer om detta, vi blir fler och fler som får denna behandlingen. Är det någon som har en länk el pdf om den forskningsstudie om intralipidbehandling som gjordes i England för ngt år sedan? Den verkar tongivande, alla hänvisar till den.
Om jag ska ta fasta på vad som kan vara positivt så känner jag mig mer gravid än tidigare de senaste dgr. efter senaste droppet. Svullna fingrar, rejält illamående varje dag, svårt knäppa byxorna om magen, gått upp 2 kg ... Lever på hoppet :)
Önskar alla ett fantastiskt 2016!