Wonderstruck skrev 2016-02-23 18:24:16 följande:
Frazze - Grattis till lyckat KUB. Skönt att veta att allt är bra och få tjuvkika lite också. Tyckte det gjorde att oro minskade lite när jag var gravid med tvillingarna då visste man att allt var bra för tillfället.
Trex - Kul, då är det inte så långt emellan oss. Håller tummarna för lyckat UL.
Ska göra UL lite senare än Riga tycker, orkar inte med fler VUL om det inte är nödvändigt. Jag väntar en vecka till så går det förhoppningsvis att se med vanligt UL.
Har inte jättemycket symtom heller förutom ömma bröst och en enorm trötthet, kom inte ihåg att jag var såhär trött förra gången. Ibland känns det som allt jag orkar är att andas sen finns det inte energi till något mer. Hoppas, hoppas det går över snart.
Hittade några paket med Lutinus 100mg i ett skåp. Enligt Riga kan jag ta dem istället för Utrogest. Byter man rätt av bara? Nu tar jag 8 Utrogest/dygn, ska jag ta 8 Lutinus då?
Grattis wonderstruck! Vilken vecka är du i? Behöver du utrogest? Jag har massor i så fall!
Inatt sover jag på soffan då magen är allt annat än bra! Har tagit 2 omeprazol idag och hoppas på att det känns bättre imorgon. Kanske är dags för en kaffe för att få fart på magen? Inte bra för magsäcken, men det kan ju oxå vara tarmarna som trycker på magsäcken! Kaffekärring som jag är har ju knappt kunnat känna doften av kaffe de senaste 3-4 veckorna utan att må pyton! Kanske är det dags att rubba på saker lite

Nä godnatt gott folk nu ska jag och busen däcka på soffan! Förresten en fråga! Kan man känna något så tidigt som i 11+3? Jag kan nästan svära på att det var något som sprattlade till precis där nere i magen och då har jag inte vart gasig i magen idag!