Redan47 skrev 2016-03-31 20:36:22 följande:
Tänk vad tiden går! Det är så glädjande för mig att följa er som jag vet tragglat med försök på försök ....att ni följs nu oxå i vår fina tråd. Det är speciell graviditet dessa när vi gått igenom så mycket innan vi kommit så långt som första plus, hcg tester, första UL , väntan på ev kub, 12 magiska gränsen, avslut med div mediciner....ja osv.
Men snälla , skit i oro , ta ut glädjen i förskott istället. Jag hann knappt med att njuta helt plötsligt var det över!!!! Så klappa och fjanta med era alla olika magstorlekar och umgås mycket med efterlängtade embryon, foster o bebisar ! Det är ni sååå värda.
Tack xxx4, det funkar bra att va allena, har hittat rutiner att luta mig tillbaka på nu. Och kvällsrutiner som jag haft från dag 1, betalar sig. De somnar så sött och när de mår bra sover de nu fr 19-00. Äntligen finns timmar för mig att sova. Dessa är heliga just nu. Sk Vuxenliv får vänta tills Jag får ännu fler sammanhängande timmar och känner mig mer utvilad efter en hel dag. Nu börjar det bli för bra väder för att sova middag tillsammans med dem. Men får lägga in det för att orka ordentligt. Viktigt för mig att vara fräsch och ta ansvar för min hälsa nu och inte låta sura trötta miner bli något i barnens vardag. Jag har ju sett fram mot detta så jag njuter massor tillsammans med dem om dagarna! Sjunger dansar pratar skrattar , det är lätt med dessa skatter.
Snart får ni skörda ni alla gravida oxå! Kram där ute tiller alla som söker lite gemenskap o styrka i tråden. Den fyller snart 1år!
ja, kloka ord. jag ska försöka att tänka på att inte oroa mig. :)
skönt att höra att du börjar kunna få lite mer sammanhållande sömn, det gör ju så mkt för energin. Tänk, det är just över ett år sedan nu du fick det efterlängtade plusset! Tiden går så snabbt och nu har du äntligen de små hjärtan hos dig. <3