• liinaH

BF slutet av december :)

Hej tjejer!

Jag plussade för någon dag sen och är i v4+1 idag. Det är mitt och min sambos första barn, och vi har BF på självaste julafton. Hoppas att hitta någon som man kan prata med och dela tankar under graviditeten :)

• Svar på tråden BF slutet av december :)
  • Baxig

Hejsan! Jag plussade för 2 veckor sen snart. Enligt en app då är jag är i vecka 7+5. Första barnet för både mig o sambon. Jag är 20 år (1994) och han är 24(1991). Detta var inte planerat men nu blev det som det är. Är glad för det ändå. :) Har tydligen BF den 2 december. *längar*

• Lizzie09

Oj, jeansen börjar redan bli väldigt svåra att knäppa om magen! Är det någon här som redan har köpt in några mammabyxor? Jag har faktiskt redan beställt hem ett par mammaleggings, även om det är väldigt tidigt. Men är så svullen så det ska bli riktigt skönt att slippa det tajta om magen :)

• Pyret 85

Hoppar gärna in här. 29 år (blir 30 i november) Gravid i v.4 (3+5) med BF 30/12. Har tre mf i bagaget. Har sen tidigare en son på 10 år.

• johannaw
    gabspo skrev 2015-04-20 21:59:00 följande:
    Ja det är vi, skoj! :D Härligt! Vad sa dem på infomötet? Jag har bokat första mötet med barnmorskan redan nu i veckan :)
    Dem så typ det man redan googlat sig fram till ;) hur man ska äta, vad man inte ska äta, symptomen man ska ha och så berättade de om själva mottagningen och hur programmet ser ut :)

Åh vad kul! Vad är det ni ska göra då? :)
  • tjugofjärde
    Pyret 85 skrev 2015-04-21 06:27:18 följande:

Hoppar gärna in här. 29 år (blir 30 i november) Gravid i v.4 (3+5) med BF 30/12. Har tre mf i bagaget. Har sen tidigare en son på 10 år.

Grattis! Vi har beräknat bf samma dag! :D
  • Mallanmillis
    Pyret 85 skrev 2015-04-21 06:27:18 följande:

Grattis va roligt :)
  • tjugofjärde

Roligt att hitta hit!

Jag har precis fått reda på att jag är gravid.

23 år och bor i Östergötland. Det är vårat första barn.

BF 30 december

(får se om det blir en 2015 bebis eller om man lyckas få över ett par dagar så det blir 2016 2016)

Så roligt och skönt att kunna dela sin graviditet så tidigt med folk i samma Situatio.

• Mallanmillis
    tjugofjärde skrev 2015-04-21 09:08:42 följande:

Roligt att hitta hit!

Jag har precis fått reda på att jag är gravid.

23 år och bor i Östergötland. Det är vårat första barn.

BF 30 december

(får se om det blir en 2015 bebis eller om man lyckas få över ett par dagar så det blir 2016 2016)

Så roligt och skönt att kunna dela sin graviditet så tidigt med folk i samma Situatio.

Grattis till plusset :)
  • tjugofjärde

Har ni ringt mvc ännu? (vilken vecka var i isåfall?)

Känner att jag inte vill ringa för tidigt, samtidigt som jag just nu äter en medicin jag skulle behöva rådfråga kring. Så kanske lika bra att ringa så fort som möjligt?

Är bara i vecka 4 (3+6)

Svar på tråden BF slutet av december :)