• liinaH

BF slutet av december :)

Hej tjejer!

Jag plussade för någon dag sen och är i v4+1 idag. Det är mitt och min sambos första barn, och vi har BF på självaste julafton. Hoppas att hitta någon som man kan prata med och dela tankar under graviditeten :)

• Svar på tråden BF slutet av december :)
  • johannaw
    Elinannamaria skrev 2015-04-19 18:11:41 följande:

Hej! Plussade idag helt oväntat efter att mensen var 3 dagar sen. Vår son fyllde ett i veckan och vi har inte skyddat oss på riktigt utan kört avbrutet, trodde ändå inte jag skulle bli gravid men ???? känner väl skräckblandad förtjusning???? bf 23 dec!

Åh då här vi samma dag! Har också den 23e.

Vårar första barn men kom också lite oväntat då jag precis slutat med p-piller!
  • liinaH
    attid89 skrev 2015-04-19 17:43:26 följande:

Vilka appar använder ni för att räkna ut BF? Hade äl 7/4. Pinkat positivt igår. Bim var i fredags. BF blir då!?

Jag har någon som heter ' baby gruppens gravid app' den funkar bra tycker jag och räknar ut till en vilken dag man är
  • Mallanmillis

Vilka appar använder ni för att räkna ut BF? Hade äl 7/4. Pinkat positivt igår. Bim var i fredags. BF blir då!?

Gravid App ( gravid kalender ) har jag använt tidigare och kommer nog göra nu med :)
  • neo3

Hoppar gärna med här även om det inte är första barnet och har bf i mitten december. Blir det som med första barnet så blir det bf i slutet ; )

Är beräknad till den 14 dec och ska på hälsosamtalet på fredag. Ska bli kul att höra tidsplanerna sen för de andra träffarna o ultraljuden :)

• Jia84

Jag har också babygruppens app.
  • soda

Vad roligt att vi är några här!

Jag har börjat må illa, slog ner som en blixt från klar himmel idag! Känns jobbigt då jag med första barnet mådde toppen, men när vi fick missfall mådde jag också pyton :/

• Lizzie09

Hej, jag hoppar gärna in här! :) Är 23 år gammal och fick det väldigt efterlängtade plusset i torsdags! :) Har bf den 27 december, är så galet lycklig!

• liinaH
    Lizzie09 skrev 2015-04-19 21:49:06 följande:

Hej, jag hoppar gärna in här! :) Är 23 år gammal och fick det väldigt efterlängtade plusset i torsdags! :) Har bf den 27 december, är så galet lycklig!

Välkommen :D vad kul att vi är i samma ålder! Hur känner du dig ? :)
  • liinaH
    neo3 skrev 2015-04-19 19:01:14 följande:

Hoppar gärna med här även om det inte är första barnet och har bf i mitten december. Blir det som med första barnet så blir det bf i slutet ; )

Är beräknad till den 14 dec och ska på hälsosamtalet på fredag. Ska bli kul att höra tidsplanerna sen för de andra träffarna o ultraljuden :)

Vad kul :) jag har inte ringt någon bm än, kan man inte ha hälso samtal och inskrivning samtidigt? :)
Svar på tråden BF slutet av december :)