• liinaH

BF slutet av december :)

Hej tjejer!

Jag plussade för någon dag sen och är i v4+1 idag. Det är mitt och min sambos första barn, och vi har BF på självaste julafton. Hoppas att hitta någon som man kan prata med och dela tankar under graviditeten :)

• Svar på tråden BF slutet av december :)
  • troomtre

Ja förmodligen den finaste överraskning man kan få :) Ska bli spännade att följa alla här :)

gabspo skrev 2015-04-30 18:57:16 följande:

En fin överraskning tycker jag :) Njut! Ja det är vi verkligen, du är tre dagar före mig :D Tack! Jag hoppas också det :)

• Hemlig78
    Mallanmillis skrev 2015-04-30 10:33:41 följande:

Träffa min Bm nu på morgonen känns bra. Vi har bokat in två tidiga UL ett i v.9 och ett i v.12-13. Känns evigheter tills dess och jag (v.5+1) idag hoppas så innerligt att den lilla vill stanna. Bf 30/12.

Känt av lite illamående igår och idag, är väldigt trött och lite molvärk som kommer och går.

Samma här
     lite illamående, är  trött och lite molvärk som kommer och går.
  • Mallanmillis
    troomtre skrev 2015-04-30 12:18:15 följande:

Ja helt fantastiskt :) Är i vecka 7 (6+1) Vilken vecka är du i?:)

Jag är i v 6 (5+1) så VUL i slutet av maj känns låååångt borta.
  • Pyret 85

Alltså jag brukar hata att ha BH påminna hemma men jag kan inte vara utan nu. Har fruktansvärt ont i brösten. En liten sak som att vända sig i sängen är otroligt smärtsam.

• marrann
    Hemlig78 skrev 2015-05-01 08:01:38 följande:

En fråga

Finns det en hemlig Facebook grupp för BF dec / sent i dec ?

Hej ja de finns de. Skicka PM till jezzyca95 här på familjeliv:)
  • Annaba88

Jag har också ofta ont i magen. Brukar ha riktigt jobbig mensvärk och hade sett fram emot att slippa värken under graviditeten. Nu känns det likadant men lindrigare men fortsätter ju istället väldigt länge :( är ju samtidigt också orolig att något är fel. Inga blödningar dock men flygningarna har tilltagit igen och en enorm trötthet. Igår sov jag tre timmar mitt på dagen och var fortfarande trött efteråt.

• gabspo

Jag har molvärk till och från under dagarna. Men ibland kan jag inte känna skillnad på om det är molvärk eller om jag måste göra nr 2. Så himla märklig känsla! 90% av gångerna är det bara molvärk och så fort det är över är jag inte toanödig längre haha :D Någon som känner igen sig eller är det bara jag som är knasig? ;)

• Pyret 85
    Annaba88 skrev 2015-05-01 12:37:22 följande:

Jag har också ofta ont i magen. Brukar ha riktigt jobbig mensvärk och hade sett fram emot att slippa värken under graviditeten. Nu känns det likadant men lindrigare men fortsätter ju istället väldigt länge :( är ju samtidigt också orolig att något är fel. Inga blödningar dock men flygningarna har tilltagit igen och en enorm trötthet. Igår sov jag tre timmar mitt på dagen och var fortfarande trött efteråt.

Har också de senaste dagarna haft molvärk. Och fått flytningar, varje gång en flytning kommer så känns det som jag blöder så blir lättad varje gång det bara är en flytning. Och denna trötthet. Känns som jag skulle kunna sova dygnet runt.
Svar på tråden BF slutet av december :)