liinaH skrev 2015-05-14 20:39:43 följande:
Jag känner att jag måste bara få skriva av mig lite.
Jag är jätte lycklig för att jag är gravid. Tolka mig inte fel. Jag har velat ha barn så länge jag kan minnas. Jag har alltid varit barnkär Och den som är extra nyfiken när folk är/blir gravida. Men nu dom senaste dagarna/ veckan, känner jag mig inte alls glad? Jag svävar inte på rosa moln, och jag känner mig inte alls så lycklig som jag borde göra. Jag har väl en hyfsat bra graviditet än så länge ( har läst att vissa av er kräket stup o kvarten Och någon är sjukskriver Och så) det ända som är mitt 'besvär' är tröttheten Och att magen känns så uppsvullen Och det känns som att allting 'trycks upp' mot mellangärdet och det tycker jag är väldigt jobbigt. Men Jag känner mig inte som mig själv längre, det är kanske för er inte jätte konstigt. Men jag vill ha tillbaka den glada och positiva personen jag va innan..min sambo tror att det kommer bli bättre på söndag, efter vi har sett lilla ärtan på ultraljud, efter som att jag ens har haft svårt att tro att jag är gravid vissa dagar.
Är det någon som känner igen sig, eller som kan säga några positiva ord om att detta kommer gå över så småningom .. jag vill ju njuta av min graviditet. Förlåt för långt inlägg.
Det du känner är fullständigt normalt! Jag kände så med min första, även nu med andra, livet går bara vidare trots plus! De blir helt annat sen när bebis kommer!
Lycka till, imorgon ska jag göra vul äntligen