• liinaH

BF slutet av december :)

Hej tjejer!

Jag plussade för någon dag sen och är i v4+1 idag. Det är mitt och min sambos första barn, och vi har BF på självaste julafton. Hoppas att hitta någon som man kan prata med och dela tankar under graviditeten :)

• Svar på tråden BF slutet av december :)
  • Så vit

Nu har vi också sett vår lilla plutt och hjärtat som slog! Läkaren sa att det är väldigt liten risk för missfall nu. Det var kul men det gick alldeles för fort, för de skulle ju bara titta om det fanns något där och om den levde och att det inte var två. :)

• Astli85

Här hoppar jag gärna in om jag Får :)

Tror jag ska vara i 8+1 idag.. inskriven Sen i fredags. . Förra veckan då... och mår bra.. förutom den förbannade hungern. . Jag äter som ett djur ????

Jag är singel och ensamstående.. så det här blir en resa som heter duga ;)

• Terese86

Halloj!

Jag är gravid med första barnet. Slutade med piller och pang så blev jag gravid. Är nu i vecka 9 (8+4), så otroligt spännande.

Mår faktiskt förvånansvärt bra, ont i brösten som satan och kan inte ha bygel-bh.

Jag går gärna med i den här gruppen om det är okej?

Jag bor i Södertälje, finns det någon mer från Södertälje här eller som bor i närheten?

Mvh, Terese

• Pyret 85
    Astli85 skrev 2015-05-22 21:23:46 följande:

Här hoppar jag gärna in om jag Får :)

Tror jag ska vara i 8+1 idag.. inskriven Sen i fredags. . Förra veckan då... och mår bra.. förutom den förbannade hungern. . Jag äter som ett djur ????

Jag är singel och ensamstående.. så det här blir en resa som heter duga ;)

Terese86 skrev 2015-05-23 09:21:45 följande:

Halloj!

Jag är gravid med första barnet. Slutade med piller och pang så blev jag gravid. Är nu i vecka 9 (8+4), så otroligt spännande.

Mår faktiskt förvånansvärt bra, ont i brösten som satan och kan inte ha bygel-bh.

Jag går gärna med i den här gruppen om det är okej?

Jag bor i Södertälje, finns det någon mer från Södertälje här eller som bor i närheten?

Mvh, Terese

Grattis och välkomna!

• strawberri

Jag mår pyton :( illamående varje dag. Kräks, svullen mage, trött, molvärk ibland, väldigt känslig för dofter!, ont o svullna bröst mm... hoppas illamåendet släpper snart!

• Mallanmillis

Än så länge har vi berättat för mina föräldrar och min sambos. Resten får vänta till efter nästa UL och RUL :) ni då? Ni med barn när berättar ni för syskonen? Kanske redan frågat det ;)

• Skånetjej01

Vi har tänkt vänta med o berätta för dottern ett tag till. Vet inte riktigt när vi ska berätta är i V 8+4. Men det blir så lång väntan för henne om man berättar nu.

• liinaH

Hur mår alla ? :)

jag är 9+1 idag, min trötthet har börjat försvinna och jag känner att jag har mer energi igen. Jag mår / har nog mått oförskämt bra om man ser till hur många andra har haft det. Såg det lilla puckade hjärtat för en vecka sen, men har redan fått tillbaka spök tankar i huset just för att jag inte känner mig gravid. Det ända är väl att jag har får lite större mage, och speciellt på kvällen eller efter jag har ätit. Jag funderar på om jag skulle vilja göra ett ultraljud till i v12-13 innan vi berättar för alla. Tycker ni det är löjligt när jag redan jag sett ett hjärta? Har haft ett MA i v12 tidigare. Kram

• Hemlig78
    liinaH skrev 2015-05-25 10:55:50 följande:

Hur mår alla ? :)

jag är 9+1 idag, min trötthet har börjat försvinna och jag känner att jag har mer energi igen. Jag mår / har nog mått oförskämt bra om man ser till hur många andra har haft det. Såg det lilla puckade hjärtat för en vecka sen, men har redan fått tillbaka spök tankar i huset just för att jag inte känner mig gravid. Det ända är väl att jag har får lite större mage, och speciellt på kvällen eller efter jag har ätit. Jag funderar på om jag skulle vilja göra ett ultraljud till i v12-13 innan vi berättar för alla. Tycker ni det är löjligt när jag redan jag sett ett hjärta? Har haft ett MA i v12 tidigare. Kram

Har du några andra symptom kvar?
    Tröttheten brukar försvinna
Svar på tråden BF slutet av december :)