• liinaH

BF slutet av december :)

Hej tjejer!

Jag plussade för någon dag sen och är i v4+1 idag. Det är mitt och min sambos första barn, och vi har BF på självaste julafton. Hoppas att hitta någon som man kan prata med och dela tankar under graviditeten :)

• Svar på tråden BF slutet av december :)
  • liinaH
    Hemlig78 skrev 2015-05-25 12:07:05 följande:

Har du några andra symptom kvar?

Tröttheten brukar försvinna

Nja jag har ju inte haft så mycket symtom, det hade jag inte innan ultraljudet förre veckan iheller.. jag har ju som sagt svullen mage, speciellt på kvällen. Sen mår jag ju illa när jag måste äta, men så fort jag stoppat något i mig så går det över. Sen har det ju varit tröttheten, men den är ju nästan helt borta nu ! Vad tänker du på ? :)
  • Fiiaaa

Jag är 10+3 idag, och tycker mig känna att illamåendet är på väg bort litegrann. Dock kommer det svackor vissa dar, igår var en hemsk dag, kräktes upp frukosten och mådde sen halvpyton hela dan. Tröttheten däremot hänger kvar. Kan inte komma ihåg att jag var närmelsevis så trött förra gången. Jag hoppas verkligen att det också ger med sig snart, jag får ju inget gjort på det här sättet.

Är det nån mer som ska göra kub? När ska ni göra det? Jag ska lämna blodprov imorgon, men har fortfarande inte fått nån kallelse till ultraljudet. Tycker att det borde va dags nu...det är väl fram tom v 14 har jag förstått och det är ju bara typ tre veckor kvar... Jag har så mycket resor och möten och konferenser inbokade framöver också så det vore bra att få tiden iaf..

• Hemlig78

Ja, du har kvar symptom med andra ord = var inte orolig ????

liinaH skrev 2015-05-25 13:30:30 följande:

Nja jag har ju inte haft så mycket symtom, det hade jag inte innan ultraljudet förre veckan iheller.. jag har ju som sagt svullen mage, speciellt på kvällen. Sen mår jag ju illa när jag måste äta, men så fort jag stoppat något i mig så går det över. Sen har det ju varit tröttheten, men den är ju nästan helt borta nu ! Vad tänker du på ? :)

• Hemlig78
    Hemlig78 skrev 2015-05-25 16:34:55 följande:

Ja, du har kvar symptom med andra ord = var inte orolig :)

• Mallanmillis
    liinaH skrev 2015-05-25 10:55:50 följande:

Hur mår alla ? :)

jag är 9+1 idag, min trötthet har börjat försvinna och jag känner att jag har mer energi igen. Jag mår / har nog mått oförskämt bra om man ser till hur många andra har haft det. Såg det lilla puckade hjärtat för en vecka sen, men har redan fått tillbaka spök tankar i huset just för att jag inte känner mig gravid. Det ända är väl att jag har får lite större mage, och speciellt på kvällen eller efter jag har ätit. Jag funderar på om jag skulle vilja göra ett ultraljud till i v12-13 innan vi berättar för alla. Tycker ni det är löjligt när jag redan jag sett ett hjärta? Har haft ett MA i v12 tidigare. Kram

V.8+5 idag. Är fruktansvärt trött konstant hela tiden, humörsvängningar, svullen mage, trög mage, lite illamående på mornarna och kvällarna, känner mig hungrig hela tiden men ändå inte sugen på ngt speciellt. Va på UL i torsdags och nästa UL blir i slutet av juni.
  • liinaH

[quote=75352572][quote-nick]Pyret 85 skrev 2015-05-26 20:16:45 följande:[/quote-nick][/quote]

Awe, en liten en :) hur långt gånget ?

• Lizzie09

Var på ultraljudet idag och det gick åt helvete, så tyvärr lämnar jag gruppen..

• Pyret 85
    liinaH skrev 2015-05-27 07:53:59 följande:

[quote=75352572][quote-nick]Pyret 85 skrev 2015-05-26 20:16:45 följande:[/quote-nick]

Awe, en liten en :) hur långt gånget ?[/quote]8+4 igår, jag själv hade räknat 8+5 så det var bra nära. Nytt bf 31/12.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-05-27 09:21:09 följande:

Var på ultraljudet idag och det gick åt helvete, så tyvärr lämnar jag gruppen..

Beklagar gumman! Stor kram <3
Svar på tråden BF slutet av december :)