• liinaH

BF slutet av december :)

Hej tjejer!

Jag plussade för någon dag sen och är i v4+1 idag. Det är mitt och min sambos första barn, och vi har BF på självaste julafton. Hoppas att hitta någon som man kan prata med och dela tankar under graviditeten :)

• Svar på tråden BF slutet av december :)
  • Anny123

Tack, det gick jättebra Allt såg bara bra ut, såå skönt! Nu hoppas jag bara allt fortsätter vara bra. Blev flyttad till 1 jan.

• Mallanmillis
    Anny123 skrev 2015-08-06 22:01:06 följande:

Tack, det gick jättebra smile1.gifsmile1.gif Allt såg bara bra ut, såå skönt! Nu hoppas jag bara allt fortsätter vara bra. Blev flyttad till 1 jan.

Åh så skönt! :)
  • attid89
    Mallanmillis skrev 2015-08-08 09:44:31 följande:

Ni som inte handlat ngt tidigare. Har ni börjat göra det nu efter rutinultraljuden? :)

Köpte en body förra veckan när vi gick förbi en liten affär med fina barnkläder. Men annars har det inte blivit något handlat alls... Får se när vi börjar.
  • Fiiaaa

Ni som inte handlat ngt tidigare. Har ni börjat göra det nu efter rutinultraljuden? :)

Har inte vågat riktigt nu heller... Jag kommer vänta med alla stora inköp, men funderar på att köpa någon liten filt och något klädesplagg för att göra det lite mer verkligt för mig själv. Jag tittar också efter vagn och funderar lite på vad vi vill ha, även om jag inte kommer köpa än. Ni då?
  • Skånetjej01

Jag har köpt en overall, täcke o kudde. Typ det jag behöver köpa som jag inte redan har :)
  • Mallanmillis
    Fiiaaa skrev 2015-08-08 11:02:53 följande:
    Har inte vågat riktigt nu heller... Jag kommer vänta med alla stora inköp, men funderar på att köpa någon liten filt och något klädesplagg för att göra det lite mer verkligt för mig själv. Jag tittar också efter vagn och funderar lite på vad vi vill ha, även om jag inte kommer köpa än. Ni då?
    Vi köpte en mössa och en tröja med byxa efter RUL bara för att göra det mer verkligt. Har dock inte vågat köpa något mer vi har ju alla stora saker som säng och vagn m.m sen dottern. Vi ska köpa ett nytt babyskydd med bas i alla fall men det gör vi senare när det närmar sig tänkte vi. Ska ner till Ullared i oktober så då blir det nog en del inköp :)
  • liinaH

Hej allihopa :) jag börjar blir lite fundersam på en sal, tror vi har diskuterat detta tidigare. Men nu är jag i 20+5 känner bebisen varje dag och har gjort det sen v 16-

• liinaH

Oj råka skicka haha. Fort. Sen v 16-17 någongång. Men det är fortfarande bara små buffar, det blir lixom inte starke på något sätt, igår var bebisen jätte aktiv, men det va bara små buffar som man knappt kan se utan på magen, eller jo jag kan om jag kollar ordentligen men det är allt. Jag tycker ju att buffarna borde bli starkare vid detta laget? Hur har ni det? Moderkaka ligger i' bakväggen ', haha säger man så.. :) kram på er

Svar på tråden BF slutet av december :)