• liinaH

BF slutet av december :)

Hej tjejer!

Jag plussade för någon dag sen och är i v4+1 idag. Det är mitt och min sambos första barn, och vi har BF på självaste julafton. Hoppas att hitta någon som man kan prata med och dela tankar under graviditeten :)

• Svar på tråden BF slutet av december :)
  • Mallanmillis
    Anny123 skrev 2015-08-04 07:52:06 följande:

Åh vad härligt!! Ska på Rul imorgon och är sjukligt nervös!! Har också känt min dagligen i någon vecka, vissa dagar mycket och vissa mindre. Har moderkakan i framvägg också. Senaste Rulet slog inte hjärtat varför jag är rädd för att nåt ska va knas smile4.gif

Önskar er stort lycka till på RUL imorgon! Du ska se att allt går bra. Stor kram!
  • Skånetjej01
    Mallanmillis skrev 2015-08-04 15:15:33 följande:

Härligt! :) skönt att det gick bra :)

Ja, det är super skönt. Jag blir så imponerad av allt de kan se. Kan inte komma ihåg att det syntes så tydligt förra gången.
  • Fiiaaa

Åh vad härligt!! Ska på Rul imorgon och är sjukligt nervös!! Har också känt min dagligen i någon vecka, vissa dagar mycket och vissa mindre. Har moderkakan i framvägg också. Senaste Rulet slog inte hjärtat varför jag är rädd för att nåt ska va knas

Förstår dig precis, förra RUL fick vi veta att fostret hade en allvarlig missbildning så vi blev tvungna att avbryta graviditeten. Jag var så nervös innan RUL i fredags, men allt gick ju bra :) du får försöka tänka på att det ändå är en väldigt liten risk att något ska vara fel och risken att det ska hända samma person två ggr i rad är nästan obefintlig. Du ska se att det går bra!
  • Fiiaaa
    Skånetjej01 skrev 2015-08-04 14:54:02 följande:

Nu har jag vatt på rul o vi väntar en frisk liten flicka :) blev flyttad en dag till 27:e

Grattis :) Vi väntar också en tjej!
  • emeliess
    Skånetjej01 skrev 2015-08-04 14:54:02 följande:

Nu har jag vatt på rul o vi väntar en frisk liten flicka :) blev flyttad en dag till 27:e

Så härligt. Grattis!! :)
  • Skånetjej01

Tack så mkt allihopa. Vår dotter hon blev så glad hon har gått o berättat att hon ska få en lillasyster.

• strawberri

Jag skulle gjort rul igår men mun gravidhjärna hade ändrat tiden till en timme senare än jag hade bokat så missade undersökningen :( här har man gått o väntar 7 veckor och missar allt! Har som tur är bokat ett könsul idag där man även tittar på samma saker som vid rul och så fick jag ny tid imorgon för rul så blir 2 ul på 2 dagar. Smart huvud!

• strawberri

Idag äntligen va vi på ultraljud och allt såg bra ut med bebis och vi fick veta att det är en liten flicka ???? storebror blev dock besviken att han inte får en lillebror ????

• Mallanmillis
    strawberri skrev 2015-08-05 20:06:55 följande:

Idag äntligen va vi på ultraljud och allt såg bra ut med bebis och vi fick veta att det är en liten flicka ???? storebror blev dock besviken att han inte får en lillebror ????

Grattis va roligt! :)
  • Mallanmillis

Åh vad härligt!! Ska på Rul imorgon och är sjukligt nervös!! Har också känt min dagligen i någon vecka, vissa dagar mycket och vissa mindre. Har moderkakan i framvägg också. Senaste Rulet slog inte hjärtat varför jag är rädd för att nåt ska va knas smile4.gif

Hur gick det för er? Kram
Svar på tråden BF slutet av december :)