qatteriin skrev 2015-12-21 10:55:00 följande:
Bored already!! Haha! Läste ut min bok (Än finns det hopp av Karin Wahlberg, rekommenderas varmt, läste ut den på två dagar!) och har ingen lust att se på tv. Men det är en rätt skön känsla att vara uttråkad, det var längesen!
Underbart att värdena var bra och magen växer! Haha härlig kommentar från bm! Vi har sista mötet inbokat dagen före nyårsafton och sen har vi inte bokat mer, "så får vi se om vi behöver en tid till" säger hon och jag känner att jaa, såklart vi gör, haha!
Haha, men vad härligt att få vara lite uttråkad. Jag ligger fortfarande på soffan, haha, ögonen är tunga idag. Åh, läsa bok var längesen jag gjorde. Sista boken jag läste var Stenhjärtat av Katarina Wennstam, och det var innan jag blev gravid, nu hade jag aldrig klarat av att läsa den. Tårarna rann som floder när jag läste den.
Ja, jag diggar min bm, hon är bra. Haha! Det första hon sa var typ "jaha, är det den här ggn du ska till v 42 då?" Nej, aldrig i livet tänkte jag.
Ja, vi får hoppas vi behöver nåt mer besök innan bebis tittar ut, hade ju varit skönt. Jag har vårt sista tul på måndag den 28. Sen blir det inga fler besök det här året.