qatteriin skrev 2015-12-20 15:04:46 följande:
Det var mysigt, 45 minuter stod jag ut, haha! Så mycket rökta korvar och mögelost och annat sånt där som jag inte kan smaka, som suktade mig... Typiskt. Men sonen blev nöjd med en jätteklubba och att få träffa tomten!
Jag måste egentligen ingenting av det där jag skrev men jag har hittat på själv att jag vill, så typiskt mig. Vegetarisk sill för att jag inte gillar sill annars men har ätit vegetarisk som var väldigt god, och rödbetssallad för att det är coolt att ha lite egenodlat på julbordet. Men det är ju medt hacka som det handlar om och det ska jag väl orka! Wienernougat är så gott, hur gör du det?
Tur sonen var nöjd iallafall, är dem nöjda brukar det kännas rätt bra ändå även om man inte själv är helt nöjd
Haha, låter precis som mig. Jag styr också alltid med en massa och varenda år säger jag till mannen "det ska vara mycket och stressigt kring jul" men iår fick jag bita mig i tungan, kände att jag var tvungen för min egen skull om jag inte vill fira jul på bb, haha.
Annars är jag precis likadan
Förra året började vi med glöggfest här hemma 1:a advent men iår fick jag stryka det med, för det kände jag att jag inte skulle orka med.
Hittade ett recept på nätet som jag aldrig provat innan så jag har ingen aning om dem är goda, haha. Men det är ju den där känslan att man gjort det själv
www.jennysmatblogg.nu/2015/12/17/lattbakat-julgodis/