-
Jo precis, det ligger på min nivå medminahjärtan0609 skrev 2015-12-17 17:12:29 följande:Den tanken har slagit mig med. Skjutsa till och från kompisar är helt okej, samma sak med att ha kompisar här och serva med lite mat men det är typ där min nivå ligger. Orkar inte hitta på en massa aktiviteter. Hoppas att bebis tittar ut snart så min man kan vara hemma.
jar lovat barnen Leos lekland ngn dag på lovet för dem har presentkort dit, sen vill dem gärna åka till farmor och farfars simhall ngn dag, men då brukar alltid farfar följa med så jag får lite hjälp iallafall om det är så att mannen jobbar. Lite hoppas jag också att bebis kommer snart samtidigt som den gärna får stanna till januari för sin egen skull
-
Vad roligt att ni stötte på varandra igenSeven Costanza skrev 2015-12-17 17:30:24 följande:Angående den här kvinnan då som aldrig hörde av sig så var hon lika sur som jag, för hon hade skickat sms men jag hade ju inte svarat (hon visade mig till och med sms:et). Så hon var väldigt avvaktande när hon såg mig, men sedan pratade vi om det och så provade hon ringa mig inne i lokalen och då såg vi ju båda att signalen inte gick fram. Sedan var allt bra haha! Blev så glad att se henne för jag GRÄT ju av att hon inte hörde av sig för jag var så ensam. Nu några veckor senare har jag hittat tre andra vänner så nu känns det ju fånigt att jag blev så hysteriskt ledsen, men det är ju aldrig fel med fler .
otur med smset. Vad kul med yoga. Har själv aldrig varit på det men det är säkert roligt
-
Haha, samma här, tror jag varit uppe 5 ggr, har sovit så sjukt oroligt inatt.mitthemligajag skrev 2015-12-18 07:15:47 följande:Aviiis! Här blev de nog kanske 4 turer upp inatt, Suck!! Jag vaknar också tidigt, och många gånger per natt, typ tredje timme och har svårt att somna om...
Vaknade till vid typ 3 av att det var blött i min säng, (då hade jag redan varit uppe 3 ggr) blev skiträdd att det var vattnet som gått, så jag for upp ur sängen. Upptäckte då att sonen låg i sängen och knölade så troligtvis var det från honom (han svettas som en gris när han sover). Men jag vet ännu inte. Hade riktigt molande värk när jag vaknande så hade svårt att somna om sen, men just när jag somnat till igen så börjar både mannen och yngsta sonen snarka, yngsta sonen snarkar värre än mannen, så då gav jag upp och gick in i äldsta sonens säng och la mig. Orkade inte gå in med barnen igen, hade redan gjort det 1 gång innan. Suck!! -
Jag kan vara väldigt hungrig när jag vaknar om nätterna, men framförallt är jag jättetörstig, vilket knappast gör toabesöken färre, haha!Eleonor01 skrev 2015-12-18 07:17:52 följande:Vaknade kl ett i natt. VRÅLHUNGRIG :) dom vanligt då då fick det bli lite kanelknäcke i köket. Nån annan som e vrål hungrig på nätterna???
-
Oj, det låter ju som att det närmar sig för dig med stormsteg. När har du bf? Strongt av dig att våga ge dig ut på stan och shoppaMeEmmA skrev 2015-12-18 08:45:39 följande:Go morgon allihopa!
Jag börjar bli lite nervös för att förlossningen närmar sig, för ett par dagar sedan är jag säker på att det var slemmisen jag såg och nu på morgonen hade jag en mindre blödning när jag kissade. Har ringt till förlossningen eftersom att man såklart blir orolig när det kommer blod och hon sa att jag ska återkomma om det kommer mer. Att en liten blödning är oftast tecken på att kroppen börjar göra sig redo.
Det som gör mig lite orolig är att det var såhär min dotters förlossning började. Först med en liten blödning på morgonen, sen vid lunch kom det mer och när jag ringde då kom värkarna.
Ska nog ta en liten shoppingtur på stan så fort affärerna har öppnat ovh köpa strumpor och sen packa den där BB-väskan. Så att det är klart iaf, tvättat har jag gjort :)
Min Skötväska kom igår, var precis som jag ville ha den, lagom med fack och gott om plats. Blev supernöjd!
hade jag aldrig vågar när det känns som det kan vara på när som helst. Hoppas det går bra för dig, håll oss gärna uppdaterade
Kul att du blev nöjd med din skötväska
den var verkligen superfin. Var den stor och rymlig??
-
Herregud, vart kom energin ifrån idag? Sedan jag lämnat barnen i skolan har jag städat typ, skulle "bara" testa om det gick att ställa spjälisen bredvid min säng men tyvärr gick det inte alls, så den kommer få stå i hörnan i sovrummet istället. Skit att varenda plan man har spricker. Jag som tänkte jag skulle slippa upp och ner och nätterna. Men nu står plötsligt sängen i sovrummet istället med babynestet i, dock inte bäddad ännu. Haha, min man kommer väl bli galen när han ser att den redan står där.
Sen har jag städat minsta sonens rum också och nu ska jag försöka städa äldsta sonens rum. Såhär produktiv har jag inte varit på länge, haha. Men jag får väl lida för det ikväll antar jag. -
Ja, usch ja, det är hemskt, åh ännu värre när en 6 åring låter som en vuxen karl. Har varit å kollat polyperna men dem säger att det inte är ngt.mitthemligajag skrev 2015-12-18 12:37:09 följande:Amen fy haha, snarkningar är fasen de värsta som finns att sova i!! Blir helt galen på min sambo som snarkar som en gris ibland :D -
Haha, precis det man vill ställa sig med en fredag-em. Det första min 6-åring sa när jag hämtade på fritids var om vi hade kanel hemma? Jag vill ha tomtegröt, ungen har aldrig gillat det innan!Eleonor01 skrev 2015-12-18 15:10:17 följande:Fråga aldrig din 4,5 åring vad ni ska ha för fredagsmat om du vill ha pizza kinamat eller liknande.....
-jag vill ha sås, potatis, lingon å kött.....
Jaha..... Då blir det kotletter på långkok....
Bästa julklappstipset till er som saknar inspiration! En gjutjärnsgryta!!!! Används minste tre ggr i veckan hos oss
-
Det är klart, det finns ju inget bättre teckenEleonor01 skrev 2015-12-18 15:34:00 följande:Det är dock härligt att han älskar min mat! :))
)
-
Har kikat på en sån men tycker dem är så hiskeligt dyra, där jag bor säljs det så sällan en sån säng så folk tar ju samma peng för en begagnad på blocket. Jättebra tips annarsmitthemligajag skrev 2015-12-18 16:01:53 följande:Du kanske inte tycker de spelar så stor roll att vill köpa en ny men annars så har vi köpt en som vi är supernöjd med som dottern också sovit/ sover i ibland. En bed Crib från troll! En smalare variant av spjälsäng som vi köpte på blocket
Får se mig om, om man kan hitta en vagga eller liknande annars får jag helt enkelt kliva upp varje natt
vi har för litet sovrum, haha, får bygga ut