qatteriin skrev 2015-12-26 16:56:17 följande:
Jag fortsätter hålla tummarna! Jag har kört en del på alvedon i det sista faktiskt när jag haft så ont att jag blivit orolig, det har varit skönt när det gått över, men det förutsätter ju att det går över... Ja jag håller med om att man tänker på den där födelsedagen... När jag får de tankarna brukar jag tänka på min kompis som fyller 29/12 och som aldrig har haft ont av det alls, inte ens när vi fyllde 18, men jag har nog aldrig träffat en tjej med mer skinn på näsan å andra sidan. Haha!
Ska nog ta alvedon, har haft några sammandragningar nu sedan jag la mig på soffan, så vi får väl se hur det utvecklar sig, nu vill jag bara att klockan ska bli sex så kompisleken är slut, ska bara lyckas att gå hem med den ena kompisen och hämta hem min yngsta. Grabbarna leker med varsitt syskon så vi har bytt barn en stund
Nej, angående födelsedagen så är det ju inte mkt man kan göra åt det. Man kan bara göra det bästa

skönt att din kompis aldrig haft ont av att fylla sent på året iallafall. Skönt att kunna ha det att tänka på när man själv börjar nojja.