BF Januari 2016 :)
Somnade med lillan vid lunch på en tunn extra madrass till hennes spjälsäng som vi drar fram vid läggning. Fyfan för värken i rygg och ena höften!!! Aldrig mer somna där iaf bööööööl
Somnade med lillan vid lunch på en tunn extra madrass till hennes spjälsäng som vi drar fram vid läggning. Fyfan för värken i rygg och ena höften!!! Aldrig mer somna där iaf bööööööl
Håller med dig om det där med läsningen. Och när man väl sätter sig och läser så vill man liksom kunna läsa utan att bli störd, haha. Innan barn och jobb och allt det där kunde jag sitta en hel dag och bara läsa, och helst på de mest konstiga ställen.
Ja, men vilken tur du kom till skott med boken, hoppas nästa är lika bra
God kväll kära mammor! Ni som har gått på gravidpenning tänkte jag kolla med er när/om ni får nån utbetalning nu i dec? Jag slutade jobba 16/11 å fick i nov för 17,18,19 och 20 i nov men nu i december verkar jag inte få ett öre(?) iallafall enligt appen
Hörni, hur är det med förvärkar egentligen? Hade aldrig detta då jag va gravid med dottern, men den här gången har jag haft det i några veckor nu. Eller jag tror att det är det iallafall, onda sammandragningar som ger ett tryck neråt. Googlade lite på det, dumma mig ;), och där stod det att man skulle in till förlossningen osv men så har inte jag uppfattat det. Dessutom är jag i v 37+4 så det borde ju inte va så farligt om något sätts igång nu, trots att jag helst vill att det blir efter nyår ;)
Alla ni som fått barn innan hur nära BF fick ni? Alltså innan å efter BF! Är så intressant kan jag tycka för min dotter föddes på BF+16 så jag räknar helt med att det blir samma nu. Men hur tänker ni andra?
Förra gången va min son född på 40+1 men enligt sjukvården 39+2. Denna gången har vi samma uträkning så det blir nog tunt det utsatta datumet
Var å handlade idag... Slog mig att det finns INGA bindor hemma what so Ever så det blev ett stort paket!! Börjat ju närma sig å det är inte helt ovanligt att man behöver dem innan man åket in. Måste åka till Apoteket också å fixa det sista för helt plötsligt är det dax :))
Sista tentan gjorde idag så bara nån inlämningsuppgift kvar = ledig :)))) sonen e supet lycklig för imorgon kan vi sova a.k.a vakna ännu tidigare än vanligt å mysa i pyjamas... Ha ha ha ha
All matförberedelse börjat imorgon så då får min pojke lära sig att rulla köttbullar å marinera revben :))