Inlägg från: WiMe06 |Visa alla inlägg
  • WiMe06

BF Januari 2016 :)

Ursäkta infon, men har fått såna sjuka flytningar så det känns som man kissar på sig varje gång det kommer en. Känns så äckligt. Är det vanligt att man får rikligare flytningar såhär på slutet?

• WiMe06

Har haft väääldigt mkt flytningar under hela grav. men nu har dem verkligen blivit än värre. Usch! Men det är väl vanligt att man får det. Snusk!

• WiMe06
    amalie79 skrev 2015-12-22 22:15:32 följande:
    De är ok att äta. Duger bättre än inget, köpte brieosten i helgen
    Åh, då får jag ta en tur till affären imorgon och inhandla. Inte äkta smakglädje kanske men som du säger bättre än inget.
  • WiMe06

Vad jag hatar nätterna just nu!! Kan aldrig komma till ro, ligger aldrig bra, varmt som bara den, vrider och vänder på mig. Jäkla skit rent ut sagt...

• WiMe06
    amalie79 skrev 2015-12-23 00:20:29 följande:
    Jag har sovit av och till ikväll och är klarvaken nu, det är väl det enda sköna med att inte jobba mer. Men det är ett mönster jag gärna tar till vid semester generellt, vända på dygnet lite :)

Men ska lägga mig snart tänkte jag
    Haha, ja, det är väl lite så, man vänder gärna lite på dygnet.
  • WiMe06
    mirakelspektakel skrev 2015-12-23 00:39:24 följande:
    jag håller helt med dig. har ont över allt, är för varm, bli söndersparkad inifrån. AJ!!!
    Undra jag om bebis kommer fortsätta ha samma dygnsvanor utanför magen sedan? En del säger ju att man kan märka av lite samma, isåfall blir det joobbiga kvällar och förnätter.
  • WiMe06

Jaha, GRATTIS, där kom väl den jävla magsjukan som en släng på posten också precis vid jul. Vaknade nyss av att äldsta sonen hulkade, fick springa in med honom på toa där han kräktes lite. Han mår inte illa säger han och har inte ont i magen. Hoppas hoppas hoppas det inte är ngt, det blir ju en underbar jävla jul isåfall. Så ska väl förlossningen dra igång isåfall på det med, haha!!! Näe, jag är inte bitter!!

• WiMe06
    qatteriin skrev 2015-12-23 02:37:01 följande:
    Jag hatar också nätterna, lika glad varje morgon när nästa är över. Igår gick jag frivilligt upp 5:20 när jag vaknade (maken var redan uppe för han skulle jobba), bara för att jag inte stod ut med mer natt... Inatt har jag så vansinnigt ont i halsen så jag vet inte vad jag ska ta mig för. Blir att ringa vc i morgon helt klart.
    Kliver gärna upp innan maken åker, klev upp vid 5 och nu har maken precis åkt iväg och ska jobba. Nu ligger jag bara och slöbläddrar i en tidning med regnet som öser ner såhär dagen innan julafton.

Inga fler kräkningar ännu, peppar peppar, hoppas det fortsätter så.
  • WiMe06
    qatteriin skrev 2015-12-23 02:41:08 följande:
    Haha ja jag såg när jag var på julbord att jag hade fått ett par bristningar på undersidan av magen! Var på toa som var pytteliten, när jag skulle dra upp strumpbyxorna vände jag mig mot den låga spegeln och minsann, där var dom! Fick ett par med sonen, jag vet att jag trott att de kom efter förlossningen men nu är jag inte lika säker för de kanske bara gömde sig, som de här. Haha!
    Såg också mina första bristningar härom dagen, när jag på egen hand försökte föreviga magen med systemkameran och självutlösaren, haha. Dem gömde sig så fint där under.
Svar på tråden BF Januari 2016 :)