BF Januari 2016 :)
Mm sant ang huvudet ja... :)
Vem var det sv er två i Örebro som skulle kolls adapterfästet??? Hur har det gått? Ska Jah skicka??!
Vid min förra graviditet blev katt galet mammig! Rasen är iofs väldigt mammig. Han låg på min mage å skulle inte lämna mig. Han är precis likadan denna gången. Jag ljuger inte om jag säger att han befinner sig Max två meter ifrån mig hela tiden. Sover på mig i säng å soffa. Sitter vid min stol i köket.... Djur har något sjätte sinne! Förra gången låg min pojke m ryggen på höger sida i magen så katten fick massa sparkar när hab låg på mig i soffan. Denna gången ligger lillan på vänster så han slipper iaf hennes fotsparkar. Såg för roligt ut när han hoppade en halv meter första gången sonen fick i. En klockren spark :)) 
Blir så blir chockad varje morgon när jag går in här och läser, att inte en enda bebis har kommit till världen än! Hur många aktiva kan vi vara här i tråden? :)
Jisses det är inte bara att skaffa ett tredje barn ser jag på era bil diskussioner haha. Insåg plötsligt att min tredje sladdis (som sambon inte vill ha) kommer att bli dyr med tanke på att vi får lov att köpa en ännu större bil!
Vi var förresten och plockade ut våran nya V70 i onsdags :) bytte från en Audi A6 till V70 är jäääättte nöjd! Bilbarnstolen sitter sååå bra i framsätet och lillebror får sitta bakom syrran i babyskyddet :)