BF Januari 2016 :)
Bvc kommer jag gå i det samhället där vi bor, så jag kommer nog inte få träffa vår bvcsköterska innan.
Vad bra att er verkar bra, det är ju viktigt att det fungerar
Nu kommer jag ihåg varför jag sa till mig själv att inte jobba längre än v35 om vi fick fler barn.... Tur att jag pluggar å går på GP ;) e såååååå sjukt trött!!!!! Kan inte hålla ögonen öppna å är hungrig HELA tiden! Jösses! Jag som ska göra all julmaten på lillejul å ha hela släkten här på julafton.... Ja ja... Temporär trötthet då kanske ;) vet att tröttheten e kort för snart vaknar kroppen å vill bona. Då kommer energin deluxe igen :))
Gubben gjorde sitt jobb, 100 % sjukskriven från i morgon! Och bebis ligger med huvudet i bäckeningången, ruckbart men inte rörligt iaf, gud vad skönt! Nu vet jag att det inte spelar nån roll att jag känner rörelser åt alla håll för hon ligger inte på tvären ändå. Aaah. Lättnaden.
Angående den här kvinnan då som aldrig hörde av sig så var hon lika sur som jag, för hon hade skickat sms men jag hade ju inte svarat (hon visade mig till och med sms:et). Så hon var väldigt avvaktande när hon såg mig, men sedan pratade vi om det och så provade hon ringa mig inne i lokalen och då såg vi ju båda att signalen inte gick fram. Sedan var allt bra haha! Blev så glad att se henne för jag GRÄT ju av att hon inte hörde av sig för jag var så ensam. Nu några veckor senare har jag hittat tre andra vänner så nu känns det ju fånigt att jag blev så hysteriskt ledsen, men det är ju aldrig fel med fler .
Vaknade kl ett i natt. VRÅLHUNGRIG :) dom vanligt då då fick det bli lite kanelknäcke i köket. Nån annan som e vrål hungrig på nätterna???
Jag tror att Jah längst lika mycket till förlossningen som min son längtar efter tomten ha ha ha
Är sååååå redo å vill bara att det ska dra igång. Snart exakt 1 månad kvar dock så hoppas att den lilla stannar ett tag till. Men jag vill, jag vill, jag vill :))