BF Januari 2016 :)
En fråga till er alla: någon mer än jag som har extremt ont i fötterna? Jag har ätit behepan innan, sen slutade jag med det, tänkte ifall det hör ihop eller är en gravidåkomma :)
En fråga till er alla: någon mer än jag som har extremt ont i fötterna? Jag har ätit behepan innan, sen slutade jag med det, tänkte ifall det hör ihop eller är en gravidåkomma :)
Jag har mått som mest illa med mina pojkar. Min hy blev sämre med min tjej, har även blivit sämre nu. Magen har varit ungefär lika stor alla ggr, la inte på mig mer med min flicka.
Kollade på kinesiska kalendern som en kul grej som har stämt innan och den säger också flicka nu. Men jag får se, känns som att det inte spelar så stor roll! Vad som blir kul.
Hur orkar ni vara uppe på nätterna? Känner mig skittråkig som somnar på soffan tidigt varje kväll. Har fått tillbaka en enorm trötthet igen, hoppas att det blir bättre med lite järn. Tittade på min killes ul-bild och hans panna var väldigt rund och det där med svansen stämmer inte heller på den.
Skulle vara skönt att sova en stund på dagen, hade nog behövt det men har verkligen fullt upp från kl 6 till 21 och efter det e jag helt död. Kämpade igår för att kunna umgås med min sambo, somnade ändå efter fem minuter.
Min mage känns ganska så hård där den har blivit rund, men min livmoder ligger nog ganska långt fram. Beror helt på vart livmodern befinner sig om när den blir hård och alla är ju extremt olika. Känner mig också lite tjock nu när det e mellan att se rund ut och gravid ut, har för mig att det har gått över till bara gravid nånstans mellan v 20-25 med dom andra :)
Jag bor i mina oddmolly-tunikor för tillfället, även lite större luftigare tunikor och linnen som jag fyndat på rean. Baggybyxor med lite mönster och stort linne fungerar också bra, även lite långklänningar som går av under bysten. Men oddmolly är perfekta gravidkläder i modellen, sitter inte åt nånstans och alla mönster stjäl uppmärksamheten lite :)
Provar här i tråden och ser om någon finns i liknande situation... Då svaren lyser med sin frånvaro.
Någon mer med b.f i januari som mår väldigt bra och har gjort hela tiden? Jag har varit trött och äcklad i omgångar och ömma bröst, men inte mer än så. Mår nästan oförskämt bra :-O
Vad skönt att det finns flera som mår bra. Nästan så man skämts ![]()
Nästäppa känner jag igen nu när ni nämner det. Tänk vad mycket som kan vara gravidsymptom som man knappt märker av.
När är ni beräknade WiMe06, MeEmmA och Seven Constanza?
Ååh, har varit lite osäker på om det är den lilla jag har känt, men när jag satt och åt frukost nu på morgonen kändes det jättetydligt :)