minahjärtan0609 skrev 2015-08-26 12:16:23 följande:
Jobbar du eller är du hemma på dagarna?
Jag mådde som du beskriver förra veckan och därför beslutade jag mig att vara hemma denna veckan (sjukskriven). Nu mår jag fantastiskt och glädjs över min graviditet. Börjar inse att med det jobbet jag har så kommer jag inte klara av att jobba så mycket som jag brukar. Det är ju inte bara jobbet man har att tänka på eftermiddagarna är fullproppade med simskola, aktiviteter och läxor.
Visst har du en liten hemma? Kan tänka mig att du är ännu tröttare i så fall. Mina barn är självgående även om det är mycket kring dem.
Jag är föräldraledig med min 10-månaders son och har två barn till som är 6 och 9. Visst är det mycket på dagarna, mycket hämtningar/lämningar, aktiviteter 5dgr/veckan och kompisar. Har funderat på om det finns något som går att dra ner på, men det gör det inte. Och eftersom att min sambo jobbar så mycket som han gör så är det svårt att få avlastning också. Normalt sätt tycker jag att det är jättekul att vara med barnen överallt, men det känns som att kroppen säger ifrån nu. Finns inget att göra åt det mer än att bara köra på ändå, vill absolut inte att nån av barnen ska bli lidande för att jag är gravid!