• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Amandalinnea

Någon mer som ibland har typen brännande/stickande känsla i nedre delen av magen? Jag har haft det från och till några dagar nu..

• Erna90
    Amandalinnea skrev 2015-08-20 19:11:01 följande:

Någon mer som ibland har typen brännande/stickande känsla i nedre delen av magen? Jag har haft det från och till några dagar nu..

Jag känner av mensvärksliknande smärta till och från! Är i vecka 16.

Fick även ta till knepet med snodd runt byxknappen igår då det kändes obehagligt med de vanliga byxorna knäppta!
  • Anonym (orolig)

Börjar bli nervös inför Rul :( är så himla nervös att de intr ens ska finnas nåt, men ja har ju inte blött lr så men att de lille hjärtat inte slår är ja orolig över. Sitter på helspänn å vill inte ens veta hur ja kommer reagera om dom säger de inte slår nåt hjärta :(

• Amandalinnea
    Erna90 skrev 2015-08-21 06:46:39 följande:

Jag känner av mensvärksliknande smärta till och från! Är i vecka 16.

Fick även ta till knepet med snodd runt byxknappen igår då det kändes obehagligt med de vanliga byxorna knäppta!

Jo jag har också menslikande smärtor men det här känns som något annat.. hmm, men det är säkert inget farligt :) bra knep! :)
  • Sefone

För mig sticker det till ibland, speciellt på höger sida och speciellt om jag ändrar ställning plötsligt. Sen känner jag också av något som liknar svaga sammandragningar och som gör magen spänd men släpper efter ett tag.

Amandalinnea skrev 2015-08-20 19:11:01 följande:

• minneli

Gick in i v14 igår och har molvärk längst ner i mitten av magen. Värst är det på kvällarna efter jobbet. Idag har jag det redan nu på morgonen. Jag räknar ner dagarna till ultraljudet på onsdag.

Blödde ju förra torsdagen och fick göra vul och allt såg bra ut och de sa att resterna förmodligen skulle komma ut snart. En hel vecka tog det.

• Lisa 236
    Hej på er vänner!

Var med här för ett tag sen men fick en massa blödningar mm så orkade inte vara inne något, Nu i allafall ser allt bra ut och blödningarna är borta sedan några veckor. Är i vecka 13+4 idag och har  BF den 21 feb 2016. 

Har gjort KUB nyligen med mycket fina resultat. så lycka till till oss alla nu framöver.
  • MammaMia88

Här är en till med BF i februari Cool. Enligt SM blir BF den 5 eller 6 :) Väntar mitt fjärde (och kanske femte) barn, mellandottern på 3½ säger att det är en lillasyster och en pojke där inne ;) Jag har fuskat lite med hjärtljudsmonitor och faktiskt hittat två olika hjärtslag...så kanske hon har rätt :O

Någon från NÖ Skåne här? :)

• AnnaLundin

Hej jag bor i Skåne men inte NÖ. Jag har BF den 10 feberuari och jag är helt säker att jag väntar mitt tredje och fjärde barn,hehe. Har redan börjat få en rätt rigäl kula.

MammaMia88 skrev 2015-08-22 12:35:30 följande:

Här är en till med BF i februari . Enligt SM blir BF den 5 eller 6 :) Väntar mitt fjärde (och kanske femte) barn, mellandottern på 3½ säger att det är en lillasyster och en pojke där inne ;) Jag har fuskat lite med hjärtljudsmonitor och faktiskt hittat två olika hjärtslag...så kanske hon har rätt :O

Någon från NÖ Skåne här? :)

Svar på tråden BF februari 2016