• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Becks5
    MammaMia88 skrev 2015-08-22 12:35:30 följande:

Här är en till med BF i februari Cool. Enligt SM blir BF den 5 eller 6 :) Väntar mitt fjärde (och kanske femte) barn, mellandottern på 3½ säger att det är en lillasyster och en pojke där inne ;) Jag har fuskat lite med hjärtljudsmonitor och faktiskt hittat två olika hjärtslag...så kanske hon har rätt :O

Någon från NÖ Skåne här? :)

Hej!
    Jag väntar tvillingar och är från norra Skåne :) vart bor du?
  • Johlin87

Oj wow, många eventuella tvillingar på g. Så otroligt häftigt!

Vi var på kub i måndags och fick titta in hos lille skutt, bf blev flyttat en hel dag och är 20 februari. Får gärna bli några dagar senare känner jag, men inte så det blir 29.e :p
    Nu vill jag bara börja köpa en massa saker och inreda barnrum..även fast plutten kommer sova hos oss 6 månader iaf. 30 september har vi rul och hoppas få veta könet..är det en pojke blir det till att shoppa massa nytt. Men har gott om kläder och saker om det är en flicka, sedan dottern på nu 18 månader :)

• MammaMia88
    Becks5 skrev 2015-08-23 11:03:06 följande:

Hej!

Jag väntar tvillingar och är från norra Skåne :) vart bor du?

Vad häftigt, grattis! Jag får vänta till RUL den 14de innan jag får reda på det...såvida jag inte smiter inom akuten, har haft så hiskeligt ont de senaste dagarna, men jag hoppas det beror på stress.

Jag flyttar till Kristianstad om en vecka, just nu bor jag i Hästveda
  • Becks5
    MammaMia88 skrev 2015-08-23 16:46:14 följande:
    Vad häftigt, grattis! Jag får vänta till RUL den 14de innan jag får reda på det...såvida jag inte smiter inom akuten, har haft så hiskeligt ont de senaste dagarna, men jag hoppas det beror på stress.

Jag flyttar till Kristianstad om en vecka, just nu bor jag i Hästveda smile1.gif
    Vi betalade för ett tidigt ultraljud och fick veta det då!
    Aha, ja det får vi hoppas på :)
    Jag bor i Osby! (:
  • Linda8110

Hej tjejer! Tänkte hoppa in här om jag får :) Bor i Stockholm och har BF 10 februari om allt går som det ska. Varit och är en nervös resa då detta är en IVF bebis som krävt många försök. Lycklig och panikslagen i ett. Kram på er!

• MammaMia88
    Becks5 skrev 2015-08-23 21:18:03 följande:

Vi betalade för ett tidigt ultraljud och fick veta det då!

Aha, ja det får vi hoppas på :)

Jag bor i Osby! (:

Haha! Jag bor mellan Hästveda och Osby, så det var ju rätt nära....
  • MammaMia88
    Linda8110 skrev 2015-08-24 06:33:26 följande:

Hej tjejer! Tänkte hoppa in här om jag får :) Bor i Stockholm och har BF 10 februari om allt går som det ska. Varit och är en nervös resa då detta är en IVF bebis som krävt många försök. Lycklig och panikslagen i ett. Kram på er!

Vad härligt! Jättegrattis
  • minneli

Vilken vecka är ni i och har ni gått upp något?
    Jag brukar ha gått upp lite nu iaf,
    Är i vecka 14. Men jag startade med att gå ner 2 kg och sen gått upp högst 0.5 kg.

• Anonym (orolig)

Hej alla!:) Ultraljud på fredag så himla orolig så får snart panik börjar få lite smått ont i magen, ska nåt hända nu innan rul ?:( hur kände ni innan rul? Är bara så orolig nåt ska bara fel lr att de har dött men ligger kvar ändå :( tacksam om nån kan ge mig svar å lugna mig .

Svar på tråden BF februari 2016