• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Agnesmamma2012
    Linda8110 skrev 2015-09-10 10:52:21 följande:

Vi har också RUL på måndag :)

Åh spännande :). Första barnet för er ?
  • Linda8110
    Agnesmamma2012 skrev 2015-09-10 11:34:42 följande:
    Åh spännande :). Första barnet för er ?
    Ja :) Ett mycket efterlängtat sådant!
  • ondar
    Anonym (orolig) skrev 2015-09-10 11:15:57 följande:

Ursäkta frågan men varje gång ja vart på toa typ å annats under dagen oxå så rinner dä ut nåt i t trosorna å bland på byxorna de forsar ju inte men de rinner, någon som vare me om samma ?:/är obehagligt att de ska va blött å de är ju typ som vatten lr nåt är ju inte kletigt lr så.

Ring din bm och rådfråga så du inte läcker fostervatten eller så?
  • Anonym (orolig)

Men de måste väl synas på rul isf? Men de sa hon inget om

• Linda8110

Ursäkta frågan men varje gång ja vart på toa typ å annats under dagen oxå så rinner dä ut nåt i t trosorna å bland på byxorna de forsar ju inte men de rinner, någon som vare me om samma ?:/är obehagligt att de ska va blött å de är ju typ som vatten lr nåt är ju inte kletigt lr så.

Kolla upp det på gynakuten tycker jag! Låter som om det skulle kunna vara fostervatten.
  • Anonym (orolig)

Men asså de är typ vitt , å de kommer ju inte massor utan ja bara känner de rinner lixom , har haft så innan ja blev gravid me men nu är de oftare

• Linda8110
    Anonym (orolig) skrev 2015-09-10 13:09:50 följande:

Men asså de är typ vitt , å de kommer ju inte massor utan ja bara känner de rinner lixom , har haft så innan ja blev gravid me men nu är de oftare

Vad sa läkarna att det var för något då?
  • Anonym (orolig)

Dom har inte sagt nåt för har inte vore hos nån läkare. De är nog inge farligt men bara störande

• Anonym (1)
    Anonym (orolig) skrev 2015-09-10 13:09:50 följande:

Jag har typ samma. Kommer efter jag varit och kissat och när jag tror att jag är klar och tar på mig så kommer det. Det är väl flytningar skulle jag tro. Har läst att det ökar under graviditeten.
  • minneli

Låter som gravidflytningar!
Svar på tråden BF februari 2016