Penguinlover skrev 2015-09-25 13:40:38 följande:
Jag ska till Ullared imorgon. Någon som har några tips på vad jag bör passa på att köpa när jag är där? Jag hoppas på att hitta en bra jacka som jag kan ha i vinter då jag antagligen inte kommer att kunna stänga någon av de jag har.
På Ullared köpte jag Besafes bälte för gravida! Har det i våra bilar men inget på jobbet, det är väldigt stor skillnad i hur långt ner bilbältet går då! Med besafe så är den nere på blygdbenet istället för över nedre delen av magen, ser det som en investering i bebisens säkerhet om man skulle krocka/bli påkörd.
Jag kommer köra med öppen jacka till och från jobbet. På jobbet så har jag en gigantisk ullkappa utan ärmar, armarna har man utmed kroppen, tänk rödluvans cape fast till hälarna
Jag var på Ullared för inte så länge sedan, det var dåligt med babykläder, mammabyxorna hade hemska mönster som jag inte kan ha på jobbet, hittade bara 2 t-shirts för gravida. Magen ser iaf större ut i de
Kolla priserna, vissa grejer var ordentligt dyrare än i fackhandeln är mitt tips!