BF februari 2016
Typiskt mig så har jag gjort en lista på sånt jag vill ha gjort innan lillebror kommer, så så fördriver jag tiden. Plus ta hand barna och allt det "vanliga" såklart :)
Typiskt mig så har jag gjort en lista på sånt jag vill ha gjort innan lillebror kommer, så så fördriver jag tiden. Plus ta hand barna och allt det "vanliga" såklart :)
Någon som har något knep för att få det att lugna ner sig i magen. Den bökar o stökar å jag vet inte vart jag ska ta vägen. Gör inte ont men är fruktansvärt obehagligt.
Igår fick min sambo magsjuka. Är så nervös nu för att få skiten och att barna får det oxå. Förra året i februari snurrade magsjukan runt i en evighet men nu är det ju inte direkt så passande. Går in i vecka 38 imorgon. De gånger jag fått magsjuka som gravid har det tagit väldigt lång tid att återhämta sig.
Om jag inte är helt ute och cyklar så biter inte handsprit på magsjuka utan tvål och vatten är bättre.
Ingen som blivit tillsagd att de ska lägga sig ner när vattnet gått?
Inatt har jag haft så sjukt ont i huvudet och händerna, fötterna och typ läpparna har svullnat upp mer. Fick tid hos bm för blodtryck kl 13, så får vi se.
Händerna är så svullna att det gör ont att bre en macka till och med. Tycker det skriker havandeskapsförgiftning om det hela.
Ni som har barn sedan tidigare, när födde ni? Min föddes på bf-dagen och nu försöker man intala sig själv att man faktiskt kan gå över tiden trots att man inte gjorde det me med första..=)