BF februari 2016
Kan tydligen inte lägga till mig på listan från mobilen så kanske ngn annan vill det? :)
Minneli 22/2
Kan tydligen inte lägga till mig på listan från mobilen så kanske ngn annan vill det? :)
Minneli 22/2
Igår hade jag ont på eftermiddagen, sen avtog det under middagen och sen vart jag dödstrött och sov i 2-3 timmar och efter det hade jag ont till kl halv 2. Idag är hela magen stenhård, öm och ond.
Nu har jag fått magsjuka som resten av familjen. Ingen hit i vecka 38... Fy fan alltså.
Kul att läsa om förlossningar!
Den värsta magsjukan hoppas jag är över för mig nu. Gick ner 1 kg på några timmar, så nu gäller det att försöka dricka och få i sig ngt så att man inte är helt lam om det blir dags att föda.
Någon som vet hur det är på BB med ersättning å flaska? Jag kommer pga personliga skäl välja att inte amma mitt tredje barn.. Behöver jag ta med flaska å ersättning själv då? Eller står BB för sånna saker? :)
Här har sonen fått magsjuka, så nu ber jag till gudarna att jag slipper skiten! En vecka kvar till bf idag, börjar närma dig för oss alla och flera har ju redan fått =)