• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • idm
    Februari16 skrev 2015-11-16 10:48:29 följande:

Ja så tänker vi med. Och så gör det ju faktiskt inget om det är nåt som inte är klart när liten kommer, man kan ju handla sen också Är ni klara med stora inköp som vagn och så?

Ja precis :) Ja vagn (britax go next), spjälsäng, skötbord och lite andra större saker är fixade :) Hur går det för er?
  • Februari16
    idm skrev 2015-11-16 10:51:48 följande:

Ja precis :) Ja vagn (britax go next), spjälsäng, skötbord och lite andra större saker är fixade :) Hur går det för er?

Samma här blev en brio happy för oss. Det enda "stora" som vi inte har köpt än är en babylonia tricot-slen (bärsjal) men det ska fixas snart för en sån vill jag ha när han kommer
  • idm
    Februari16 skrev 2015-11-16 11:36:14 följande:

Samma här blev en brio happy för oss. Det enda "stora" som vi inte har köpt än är en babylonia tricot-slen (bärsjal) men det ska fixas snart för en sån vill jag ha när han kommer

Ja bärsele funderar vi fortfarande på :) När har du nästa besök hos bm? :)
  • Februari16
    idm skrev 2015-11-16 11:48:49 följande:

Ja bärsele funderar vi fortfarande på :) När har du nästa besök hos bm? :)

På torsdag (28+4). Längtar efter att få höra hjärtljuden igen Du då?
  • idm
    Februari16 skrev 2015-11-16 12:40:13 följande:

På torsdag (28+4). Längtar efter att få höra hjärtljuden igen Du då?

Spännande :) Jag ska dit nästa fredag. Är då i vecka 30 (29+2). Ja det är så mysigt att få lyssna på ens bebis hjärtljud :)
  • Anonym (orolig)

Konstigt att få räkningar som ska betalas om att ja vore hos bm för hånade sjukdom fast de vart vanliga besök "/ de ska ju vara gratis å har vart alla andra gånger :o

• Anonym (orolig)

Vårdande sjukdom menade jag :)

• Anonym (...)
    Anonym (orolig) skrev 2015-11-16 15:11:16 följande:

Konstigt att få räkningar som ska betalas om att ja vore hos bm för hånade sjukdom fast de vart vanliga besök "/ de ska ju vara gratis å har vart alla andra gånger :o

Vad gällde besöket då? Om du självklart vill skriva det. Väldigt märkligt eftersom det ska vara gratis?
  • Anonym (orolig)

De var ett vanligt besök hos bm med blodprovet å mätte magen å lyssna hjärtljud "/ alla andra ggr vart gratis

• Anonym (...)
    Anonym (orolig) skrev 2015-11-16 18:41:56 följande:

De var ett vanligt besök hos bm med blodprovet å mätte magen å lyssna hjärtljud "/ alla andra ggr vart gratis

Det var riktigt skumt. . Ring till nr som står på fakturan och fråga. Säg som det är att du bara varit hos bm..
Svar på tråden BF februari 2016