• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Anonym (orolig)

Jag för göre dw får vi se va dom säger , men dom brukar aldrig stå för dom gjort nåt fel utan dom ska alltid ha rätt,men konstigt när alla andra besök vart gratis fast denna räkningen va på 600 "/

• Anonym (...)
    Anonym (orolig) skrev 2015-11-16 22:14:51 följande:

Jag för göre dw får vi se va dom säger , men dom brukar aldrig stå för dom gjort nåt fel utan dom ska alltid ha rätt,men konstigt när alla andra besök vart gratis fast denna räkningen va på 600 "/

Men OJ. . Inte klokt. . Ring imorgon och bestrid fakturan.
  • Anonym (orolig)

Ringde angående fakturan idag hos bm å ringde landstinget å dom sa bara att de är bm som klickat i och dom skickat ut räkningen skulle prata me bm så skulle dom ta bort den isf. Men har inte tid förän 26e å räkningen ska va betald 30e är de försent att prata med bm den 26 e tro?"/

• AnnaLundin

Ring bm det är ju inte så svårt.

Anonym (orolig) skrev 2015-11-17 16:25:48 följande:

Ringde angående fakturan idag hos bm å ringde landstinget å dom sa bara att de är bm som klickat i och dom skickat ut räkningen skulle prata me bm så skulle dom ta bort den isf. Men har inte tid förän 26e å räkningen ska va betald 30e är de försent att prata med bm den 26 e tro?"/

• Anonym (orolig)

Har inte sagt dw är svårt heller du, men eftersom min bm inte är där alla dagar så går de inte få tag på henne .

• Linda8110
    Anonym (orolig) skrev 2015-11-17 17:32:04 följande:

Har inte sagt dw är svårt heller du, men eftersom min bm inte är där alla dagar så går de inte få tag på henne .

Betala den och sedan ser du till att få tillbaka pengarna
  • idm

Hur har ni tänkt att klä/bädda ner barnet i vagnen? :) kan ju vara väldigt kallt i februari.

Beror visserligen lite på vart i landet man bor men det vore ändå kul att veta :)

• Linda8110
    idm skrev 2015-11-17 18:44:45 följande:

Hur har ni tänkt att klä/bädda ner barnet i vagnen? :) kan ju vara väldigt kallt i februari.

Beror visserligen lite på vart i landet man bor men det vore ändå kul att veta :)

Jag tänker fleeceoverall samt täcke :)
  • lillterror
    idm skrev 2015-11-17 18:44:45 följande:

Jag har åkpåse, men även overall+täcke beroende på vad man ska göra. I vissa lägen känns det smidigare med en åkpåse, i andra med overall =) skönt med alternativ också om en kräkolycka inträffar och t.ex åkpåsen inte hinner torka innan man ska på tur igen =)
  • ondar
    Februari16 skrev 2015-11-16 11:36:14 följande:

Samma här blev en brio happy för oss. Det enda "stora" som vi inte har köpt än är en babylonia tricot-slen (bärsjal) men det ska fixas snart för en sån vill jag ha när han kommer

Bra smak ni har ;) har köpt både lika vagn och sjal till lillebror :)
Svar på tråden BF februari 2016