aztec skrev 2015-10-27 12:23:31 följande:
Vi de ända som har mer sex nu när man är gravid? Min sambo har relativt låg sexlust normalt (om ni frågar mig) men han blir alltid extra under graviditeten. Försöker inte tolka så mycket på det, Hehe. Medan min sexlust försvinner lite mot honom (som någon skrev?) så vi hamnar väl på någon jämn nivå :) dock så är jag som en vattenpöl där nere då så det är väl mindre roligt :)
Hade sex fram till kvällen innan min dotter föddes förra gången, så jag antar vi kör på så länge som vi känner oss sugna nu med ..
Grattis till er, det är ju jättehärligt!
I min förra relation, där blev jag jättesugen på sex när jag var gravid medan han, som normalt var nästan översexuell, totalt tappade lusten. Det var frustrerande kan jag säga! Ujujuj.
I nuvarande relation är vi nog rätt lika normalt sett, och har ju också förmånen att inte längre ha småbarn mellan oss i sängen. Men nu är det som att min man inte vågar ta några initiativ, och då jag inte är så sugen så blir det liksom inget.. Men jag får göra som nån sa och ta på mig lite ansvar och driv här tror jag, för jag VET ju att sex ger mer lust till sex och ffa för oss närmare varandra. Och jag räknar med att det inte blir nåt på ett par, tre månader efter förlossningen så det är väl bäst att passa på nu. ;)