• kluckis

Marsbebis 2016

En grupp för oss som nyss plussat och har barn sen innan :)

Vi har en dotter född Juni 2013 och är nu ÄNTLIGEN gravid igen :)

Skulle lämna spermaprov och massa blodprov nästa vecka men verkar som att vi slipper de :D

Vi flyttar till hus om 23 dagar och de känns ännu roligare nu när man kan se framemot ett syskon till våra stora tjej!

• Svar på tråden Marsbebis 2016
  • sandra84

Jag får ett spel på alla dessa hormoner som är överallt i kroppen. Utbrott, tårar och depp har avlöst varandra denna helg. Och att inte känna krabaten i magen gör att oron finns där. Förlåt om jag är negativ, var bara tvungen att skriva av mig.

• Frida Li
    Reflexen skrev 2015-11-01 13:29:44 följande:

Grattis Frida! Så roligt! hur gammal är storasyster?

Hon är 3,5 år :)
  • Frida Li
    aztec skrev 2015-11-01 13:31:45 följande:
    Grattis till flickan ;)

Måste också ta tag i försäkringen, vilket bolag tog du? Samma som sist? Vi hade trygg hansa betal förra gången och inga problem, men var 4år sedan så saker kan ju ändras ;)
    Jag hade lärarförsäkringarna förra gången, tror att dom samarbetar med Folksam? Men löste lite om trygg hansa o såg att försäkringen täckte mot för tidigt födda, o min dotter föddes i v 36+1, alltså inte jätte tidigt men man vet aldrig vad som händer denna gång. Lärarförsäkringarna har säkert försäkring på det oxå, läste inte så noga denna gång ;) vi har dotterns försäkring i trygg hansa så det kändes bra att ha där allt samlat
  • Frida Li
    Santine skrev 2015-11-01 14:14:23 följande:
    Haha hade också trott på en pojke i min mage, men känns jättekul med ännu en till liten tjej! E så nyfiken hur denna tjej kommer att se ut då vår första flicka e en liten kopia av sin pappa! :)
    Vår dotter har oxå varit väldigt lik pappa:) nu vet jag inte vem hon är lik:) lillasyster hade inte samma panna nu på ul bilden så hon blur kanske lik mig?:)
  • AKF

Idag är det dags för RUL - äntligen! Som vi längtat. <3

• Elenic
    AKF skrev 2015-11-02 08:37:05 följande:

Härligt! Lycka till med allt!
  • Tessie83

Lycka till <3

• NellieMeja

Å vad kul. Får se nu om du får behålla samma BF?
  • Santine
    Frida Li skrev 2015-11-01 21:50:40 följande:

Vår dotter har oxå varit väldigt lik pappa:) nu vet jag inte vem hon är lik:) lillasyster hade inte samma panna nu på ul bilden så hon blur kanske lik mig?:)

Allt vi kunnat "se" är att bägge barnen haft samma mun på sina ul haha.. Dvs bägge barnen ärver sin pappas mun iaf!
  • Madski
    Santine skrev 2015-11-02 15:33:38 följande:
    Allt vi kunnat "se" är att bägge barnen haft samma mun på sina ul haha.. Dvs bägge barnen ärver sin pappas mun iaf!
    Jag tänkte inte ens på likheter, gissar på Astt jag inte skulle kunna tyda så mycket., måste nog ta och jämföra ikväll bara för att ;)

Skönt att ultraljuden jag gått bra för alla *peppar,peppar*

Santine, har du lyckats släppa oron lite?
Svar på tråden Marsbebis 2016