Santine skrev 2015-10-29 18:02:17 följande:
Grattis alla på era bra rul! Imorgon väntas mitt, e snart inne i vecka 20 och e inte alls lika glad och lycklig som jag borde vara, försöker intala mig om att barnet jag bär på e en lugn liten plutt och inte alls som sina stora syskon! Men svårt när man sist genomgick ett sent MF i vecka 20!
Detta barn kan rulla lite men sen kan det dröja flera dagar innan man ens känner av något! Så man börjar tänka på alla negativa saker direkt! Hoppas ändå på att få höra på ett bra besked imorgon! Ta hand om er och njut av era graviditeter! Kramar
Förstår precis hur du känner.. Vårt missfall var visserligen inte lika sent som ditt, men jag vågade ändå inte hoppas.. Efter gårdagens rul har jag känt lillkillen både under gårdagen och idag, men innan dess inte ett dugg.. Gissar på att jag känt, men inte vågat tro på att det var bebisen, kanske lite samma för dig!? Man vågar liksom inte känna efter!?? Tyvärr tar de där negativa tankarna lite för mycket plats.. Mina tankar innan rul var inte roliga, usch.. håller tummarna för att allt går bra imorrn och Att du kan börja njuta lite efteråt.. Hur många barn har du/ni och hur gamla? Lycka till imorrn!! Kram