Elenic skrev 2015-12-19 14:02:38 följande:
Vilka toppenvärden! Men allvarligt, har du bara +4 kg sen start? Nu väger inte jag mig, men jag gissar på att jag minst måste ha gått upp det dubbla.. Vad skönt det låter med ledigt. Jag har långledigt i jul men maken som nyss bytt jobb har bara ledigt i några dagar, så det blir nog ganska tuffa dagar hemma med barnen för mig (de behöver ju aktiveras, helst ute, för att inte börja klättra på väggarna...). Men det ska bli skönt ändå!
Ja, stor skillnad från min första grav då alla värden var "dåliga" ;) nästan så jag blir lite chockad att de är så bra. Dock mår jag sämre denna gång så är förvirrande. Ja "bara" 4kilo än så länge, men känns som 20 typ, mentala biten är nog jobbigast, att se och känna förändringarna i kroppen :)
Ja, min dotter är ledig tills den 11Jan så blir många dagar att behöva aktivera annars, speciellt när man bara vill sova om dagarna! Skönt att mannen är hemma tills årsskiftet iaf. Hehe.
Sov 10h i natt och sov ändå middag 2h sen efter lunch 0_o skulle kunna gå och lägga mig igen nu men vi ska tyvärr iväg och storhandla!