Madski skrev 2015-12-21 17:40:46 följande:
Min träning är för tillfället obefintlig.. Vilket känns sådär.. Brukade springa lite till och från innan graviditeten, men fick missfall efter halvmaran förra året (dock tidigt MF ich hade säkert inte med det att göra) men det fick mig att inte våga springa när vi blev gravida igen.. Och sen har jag bara inte kommit igång med något annat.. Blir (förhoppningsvis) pilates i januari och det är iaf något ;) flåset som jag får i uppförsbackar alt småspringer till bussen är ett skämt, känner mig som världens mest otränade person, haha, vilket jag iof är för tillfället.. Har också börjat få en massa sammandragningar när jag går fort/springer runt.. Summan av kardemumman, noll träning för min del för tillfället. Tycker att du ska vara stolt över dina tre pass, men vet själv hur surt det känns när kroppen gör att man måste minska på träningen.. Kämpa på!
Tack för pepp! Blev bara en promenad idag igen, börjar inse att det kanske snart är dags att frysa SATS-kortet. Minns inte alls att det var så här med de förra barnen men de är å andra sidan födda i slutet av augusti, kan mycket väl vara så att jag inte tränade så mycket över sommaren då. Springa halvmara lär jag dock aldrig göra, imponerad!