Smilla80 skrev 2016-02-24 10:49:43 följande:
Av ren nyfikenhet, vad får man räkna med för en resa till Hawaii för 4-5 personer? Förstår att det skiftar mycket beroende på säsong, typ av boende, vistelsetid mm. Men vad räknar ni som reser dit med för kostnad på ett ungefär?
FridaLi, förstår att det är jobbigt att inte kunna vara nära sin man vid op, men det kommer gå bra och snart är han hemma igen! Hoppas han kurerar sig hyfsat fort så att du kan få hjälp när bebis kommer. Hur känner du - Skulle du vilja att det sätter igång snart eftersom du är lite trött på det eller vill du helst gå tiden ut? Har kanske nämnt det innan, sorry om jag missat det isf. Jag vill gärna gå tiden ut men det vet man ju aldrig. Kram
Nej jag vill inte gå tiden ut!! Jag bär tydligen lillasyster väldigt Lixom rakt fram. Jag har väldigt stor mage säger alla, alla tror att jag ska föda nu :) jag är inte så lång så det ser roligt ut med denna enorma mage! Det är tungt o jag vet inte hur jag ska stå ut i en månad till!
Hur är era magar? Min är sten hård! Förra gången jag var gravid var en kollega oxå gravid o vi jämförde ju magarna, hade stor mage då också o så var den jätte hård. Hennes var Lixom mjuk. Det är väldigt obehagligt att ha sån hård mage, o man känner bebisens skelett hela tiden Lixom. Många säger att den är väldigt hård.
Mannen är hemma, men behöver hjälp med det mesta utan sin vänsterhand och så måste det nog vara i en månad nu....:(