Carabellis kusp skrev 2016-03-09 21:26:51 följande:
Fast att tänka 11 dagar kvar känns bättre. Det är överskådligt. Ska roa mig med lunch på NK med en kompis imorgon, då går tiden lite fortare. Jag gick ju över 12 dagar sist, så jag har lite strategier för att få tiden att gå. Det mest irriterande är alla som hör av sig...
Madski skrev 2016-03-09 20:57:28 följande:
Usch, övertid är inte kul och ett glatt "vi ses på måndag" är det sista man vill höra.. Kämpa på!! Max 11dagar kvar.. (Inte heller vad man vill höra, sorry!) dottern föddes på bf+10 och jag var måttligt road på slutet..
Jag har ju också plussat 10 resp 14 dagar och skriver under på vad ni säger! Strategier för att få tiden att gå är asviktigt. Och om folk bara kunde skrärpa till sig!! Jag har inget emot att få vänta på bebisen, om det inte var för att man behövde "stå till svars" för alla runtomkring.
Min make försökte sig på en liten fråga häromdagen typ "du känner ingenting som är på gång...?" men då fick han snabbt veta att tänker han tjata om det nu varje dag i (max) 24 dagar så får han vara någon annanstans. Tack och lov har min mamma vett iaf att inte fråga ett jota. :)