Frida Li skrev 2016-03-12 09:10:23 följande:
Nu e jag jätte tråkig, men jag tänker lite på hur magen kommer se ut sen? Denna gång har jag fått lite bristningar på magen o i o med att hon fixerade sig i början av veckan ligger hon väldigt långt ner. O bristningarna o huden kliar så just där de är så spänt nu! Jag tänker att magen/huden kanske förlorar mer av sin spänstighet då det kommit skador i huden denna gång (bristningarna). Vad säger ni om detta?
Jag har varit väldigt ledsen över hur min mage blivit, den var så mycket finare förra gången. Det är svårt att acceptera o jag känner att kroppen är förstörd o jag är bara 31 år....tur att man är gift? :)
Det är ju jobbigt att se en estetisk förändring i kroppen om den är till det negativa, men många försöker att se bristningarna som ett minne av att man fått sitt livs finaste gåva. Det är egentligen rätt häftigt hur mycket som återgår till det normala

bristningarna tenderar ju att blekna. Jag har bristningar från gammal övervikt och det är inte så kul, för de är ju så mycket onödigare än dina bristningar. Som du säger, tur att man är gift, hehe. Och jag blev dessutom gift trots att jag redan hade mina bristningar...! Förmodligen är det vi tjejer som lägger press på oss själva att de helt oförändrade ut genom livet medan männen ser den tjej de först föll för.