Vilka härliga mammor vi verkar ha! Min kära mamma är heller aldrig den som "stör"....nästan tvärtom! Jag VILL att hon SKA knacka på, ringa o lägga sig i mer!:) det gör inte oss något då vi (jag, min man o dotter) trivs väldigt bra i min mamma o pappas sällskap. Min man är nog den son min pappa aldrig fick (jo, han fick en son, men inte med samma intresse som han alls, de är väldigt olika). Jag får be min mamma om saker o tjänster, hon gör dem alltid jätte gärna men hon hade gärna fått ta mer intiativ men jag tror att hon är rädd för att lägga sig i. Lillasyster är redan bortskämd av mormor o morfar, detta blir kanske också deras sista barnbarn o min mamma är väldigt väldigt glad o förväntansfull! Tydligen har hon önskat sig två flickor till barnbarn o är överlycklig att hon ska få syskonmatcha dom!
Jag är 31 o vill inte ha fler, min bror är 35 o har en styvdotter o de försöker men de har försökt i många år o vill inte gå på utredning för de vet att det är pågrund av min bror sambos vikt, hon är väldigt överviktig. Jag vet heller inte om jag vill att han ska avla av sig med henne faktiskt...så vi (familjen) är ganska nöjda, haha.