Madski skrev 2016-03-25 08:39:09 följande:
Verkligen tur med hyrbilarna Carabellis. Hur är din brors syskon som kommer? Också anti dig?
Låter som en mysig helg i övrigt.
Vi är bjudna på påsklunch hos min mamma imorrn med min sida av släkten. Får se om jag är sugen på att åka dit eller om sambon och dottern får åka dit själva!? Bor bara fem
Minuter från oss så det är iaf nära ich bra.
I övrigt har vi inte planerat något alls iom att vi båda gissade på att vi skulle hänga på BB alternativt bebismysa hemma.. Hoppas dock på att det fortfarande blir så. Funderar på simhallen eller bio idag, känner inte alls för att bara vara hemma och hänga, känns som Att väggarna kryper för varje dag som går och vill gärna försöka hitta på något med sambo och dotter så länge det går för sen blir det väl dom två som får hitta på saker i början när jag får hänga med lillebror!? Time Will tell..
Skansen låter mysigt, har aldrig varit där på påsken tror jag. Kanske dom har något kul idag? Ska googla lite och stämma av med dottern om vad hon vill hitta på idag. Min gissning är lekland, haha, simhall eller bio känns mer lockande om ni frågar mig :)
Mest sjukt ointresserade. Ingen har hört av sig under graviditeten eller frågat hur vi har det. Däremot ska man givetvis komma och titta på bebisen så fort den kommit. Jag gillar inte det. Dessutom är brorsan ganska taskig mot sin fru och tvär mot allt och alla, så det är så trist stämning.
Låter bra att hitta på nåt utanför hemmet för att få tiden att gå! Skansen har påskprogram även idag. Finns bra info på hemsidan!